Neas

Alla inlägg under maj 2011

Av Nea - 31 maj 2011 18:28

Jag kände för att redigera lite bilder, här är resultaten!


 

 

 

The power of the svart/vit! 

Av Nea - 30 maj 2011 18:09

Eftersom jag inte har bloggat så kanske ni har missat några nya covers!


"E.T"


A video to thank you!

Av Nea - 30 maj 2011 17:58

Heeeeej allihopa, vad längesedan det var jag bloggade nu! Har saknat det så mycket jag bestämde mig att börja lite smått igen. Det har faktiskt inte hänt så mycket sen jag bloggade sist, vi håller på att leta hus och så men det verkar som att vi har ett på gång. :D


Anledningen till att jag tog en bloggpaus var för att det hände så mycket dagen innan jag tog bloggpausen (17 maj) att jag inte hade så mycket trevligt att blogga om. 

Det kanske det inte blir nu heller eftersom det ända jag gör på dagarna är att plugga hem och hur kul är det att läsa om? ^^

Men jag har saknat att blogga så mycket att jag vill börja igen! I början tyckte jag att det var rätt skönt att få en liten 'break' från bloggandet men några dagar efter kändes det som att något saknades..


 

Hoppas att ni tycker att det är kul att jag är tillbaka, ha det bäst!

Av Nea - 18 maj 2011 19:37

Jag tänker ta en liten bloggplaus och bara blogga när jag har något viktigt att berätta.

Som ni flesta säkert vet kommer vi flytta hem till Sverige igen, vart vi ska bo vet vi inte än men det är då jag kommer blogga, när jag har något som jag vill dela med er och som jag tycker att ni borde veta. 

På det här inlägget kommer jag ändra så att kommentarerna kommer upp utan att jag ska godkänna dem så jag inte behöver logga in och godkänna.

Men bara så ni vet så lägger jag inte ner bloggen eller någonting, jag behöver bara en paus för det är så mycket som händer nu.

Vi får se när jag kommer tillbaka helt, ni får ha det bäst tills dess, det är ni värda.

Hoppas att ni förstår.

Av Nea - 16 maj 2011 18:43

Har precis tömt en full diskmaskin, sitter nu på mitt rum och lyssnar på musik på högsta volymen! ^^


Vi har varit nere vid stranden idag, det var inte lika roligt som det brukar eftersom det blåste jättekallt. Filip & mamma badade, jag tycker att det är alldeles för kallt. Filip sa tillochmed att det var iiiskallt. ^^ Så varken jag eller pappa badade! Vill vänta till det blir lite varmare, det ska ju inte vara obehagligt att ta ett dopp, inte. 


  

Av Nea - 16 maj 2011 14:27

Hej på er! 


Idag har jag pluggat hemma, jag & Tova har bestämt att vi ska plugga enskilt några dagar så så jag kan komma ikapp. Det är nog bäst så, det är lätt att man inte får så mycket gjort när man pluggar tillsammans. ;)

Har iallafall gått igenom religion idag och hann börja lite med Antikens Grekland eller vad de kallas. ^^ Det är lite svårt och tråkigt att sitta ensam att plugga och läsa men det funkar.


 

Just nu sitter jag ute med Filip som gör en exam-uppgift i IT. Han ska göra en presentation på 20 sidor om hans hobbies, det verkar vara svårare än man tror!


 

   

Ha en fortsatt trevlig måndag så hörs vi lite senare!

Av Nea - 15 maj 2011 18:01

Letar efter sidor där man kan ladda ner musik men hittar ingen bra!

Har ni något tips? Skriv gärna en kommentar!


 

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards