Neas

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Nea - 6 maj 2011 14:50

Foki - http://fokis.se/

Foki är en 19-årig tjej som bor i Thailand med sin pojkvän Ricky. Hon skriver om sitt liv i Thailand, mode, smink, hår, resor & lägger ut fina bilder. Jag gillar Fokis blogg för att hon skriver bra & och om väldigt intressanta grejer. Ni borde checka ut hennes blogg!


Kenza - http://kenzas.se/ 

Kenza är en 20-årig modebloggare, men hon skriver inte bara om mode, utan också om resor, träning & annat kul. Jag läser Kenzas blogg eftersom hon har bra klädsmak, lägger ut snygga bilder och hon uppdaterar ofta. Besök bloggen!


Micah - http://micah.myshowroom.se/

Micah, eller Mikaela som hon heter, är 15 år och mamma. Det är väl därför bloggen är känd, hon blev gravid när hon var 14 år och är nu mamma till dottern Kelly. Jag läser Micahs blogg för att den är ganska intressant, hon är rätt korkad (byter fram och tillbaka till samma kille hela tiden) men den är kul. Kolla bloggen!


Foki.

 

Kenza.

 

Micah.

 

Läser ni några bloggar? Isåfall, vilka?

Av Nea - 6 maj 2011 11:33

Hej på er!

Idag är jag hemma & pluggar själv, Tova har besök av sina farföräldrar och eftersom inte hon hade något riktigt påsklov (då jag var ledig) så har hon tagit ledigt nu. Jag har varit hemma sen i onsdags, men jag fick låna hennes biologibok i tisdags så jag har precis läst klart allt jag missade under påsklovet. 


Snart kommer Katja & Selina förbi en stund, det blir kanske lite fika och sånt då. 

Det händer väl inte så mycket mer idag, jag har för mig att pappa var ledig idag istället för på lördag. För mig är det bara bra eftersom jag ska sova över hos Selina på lördag! Det blir skoj, film och godis! :)


 

Trevlig fredag till alla mina läsare!

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards