Neas

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Nea - 10 maj 2011 21:32

Jag har inte så många bilder från min barndom på min dator coh inte heller har vi med oss fotoalbum som jag kan ta kort på men några kan jag nog hitta.


Den här bilden är inte så gammal egentligen men jag tycker bara att jag ser så liten ut! Bilden är från 2007 och jag var runt 10 år.

 

Här är jag lite mindre. ^^ Jag vet inte säkert men mamma gissade på 1 ½ år.

  

Det här fotot är tagit i en fotostudio typ och vi har med oss några foton därifrån hit. Här är jag runt 3 år, tror jag.

 

Nu kom Filip med också! :P Här är jag typ 5 - 6 år.

 

Så nu har ni fått se några bilder från min barndom! Haha, japp.. ^^

Av Nea - 10 maj 2011 19:18

Walking with a friend in the dark is better than walking alone in the light.


     

Av Nea - 10 maj 2011 16:55

Förlåt allihopa för att jag inte har bloggat, men jag har en anledning, Internet funkade inte överhuvudtaget igår, hela dagen gick jag väntade på att det skulle komma tillbaka men det gjorde det inte. Så jag missade ju den 10 dage på listan igår, gör den sedan istället. ;)


Kan ju berätta vad jag gjorde igår! På dagen var jag hemma eftersom Tova fortfarande var "ledig". Läste lite biologi och hjälpte mamma & pappa att städa och sånt där. ^^

På kvällen gick vi ut och åt, det var riktigt gott. Vi satt på en resturang ganska nära havet och där vi bor som heter Fresco's. De hade god mat till bra pris, jag åt chicken nuggets med pommes och drack Cola. Mums!


 

Men idag däremot har jag varit hos Tova och pluggat, vi hann faktiskt med ganska mycket, 2 ½ kapitel i Kemi plus frågor till det. Det är grejer det, vet ni. ^^

Snart ska jag gå ut och köpa en present till Filip som fyller år imorgon (ja, jag vet att jag är sen..) och mamma är snäll och följer med. Får se vad jag kommer hem med.


Uppdaterar mera senare!

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards