Neas

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Nea - 7 maj 2011 23:06

Hejsan svejsan alla bloggläsare!

Nu är jag hemma hos Selina, vi har haft riktigt kul. Filmen vi tittade på var riktigt bra, spännande & unerhållande.

Vi har hunnit med massa andra grejer också, t.ex så har vi dansat, lyssnat på musik, stått ute på balkongen och tittat på folk och lite mer. ^^

Vi har ätit godis, druckit hallonsoda och ätit god chokladpudding. Dock fick jag väldigt ont i magen efter chokladpuddingen, vet inte varför för jag åt det en annan gång förra helgen. :S


Nu ska jag gå, vi hörs imorgon!

Av Nea - 7 maj 2011 12:30

Idag ska jag sova över hos Selina, vi ska mötas utanför den skandinaviska affären Candynavia klockan 5. Ska köpa massa godis!

Katja & Mikael ska på förlovningsfest runt 6 så vi får nästan hela lägenheten för oss själva hela kvällen. :) 

Vi ska kolla på en film som heter Percy Jackson och någonting, kommer inte riktigt ihåg.


Här är omslaget iallafall!

      

Vad ska ni göra ikväll?


P.S Dag 8 på listan kommer ut kl 17.15 som ett tindinställt inlägg! Så kolla bloggen igen då, jag har gjort det som en video!

Av Nea - 7 maj 2011 09:45

   

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards