Neas

Alla inlägg under mars 2011

Av Nea - 31 mars 2011 19:48

Jag är väldigt glad att just idag var en Public Holiday! Det har varit varmt, soligt och gott väder hela dagen. Filip var med sina kompisar Ciaran & Leon och jag, mamma & pappa spelade spel och myste på taket. Där var det varmt kan jag säga! Vi spelade Phase, mitt favoritkortspel som går ut på att klara 10 faser först. Jättekul!




     


På kvällen gick jag & mamma ut och köpte en mjukglass till mig! Sedan gick vi ner till havet, det var så skönt att jag sprang hem och hämtade lite smått & gott för mig & mamma att smaska på. Tog med mig grissini, TUC-kex, chokladpinnar och varsin läsk till oss.



   

 


Nu sitter vi i köket och kollar på TV. Har haft en riktigt bra dag! Hoppas att eran har varit lika bra, god kväll!  

Av Nea - 31 mars 2011 16:44

Gilla linneasjoglimt on Youtube på Facebook! Sidan är till för att ni som inte har ett Youtubekonto ska veta att jag har lagt ut videos m.m



TACK!

Av Nea - 31 mars 2011 10:39



  

Av Nea - 31 mars 2011 09:00

Jag tänkte göra ett tidinställt inlägg för imorgon eftersom det är ledigt och jag kanske inte är så pigg på att blogga på morgonen. Idag är det iallafall Public Holiday och alla är lediga! Det är gött med sådana här dagar ibland. 

Har iallafall inget planerat, vi får ta dagen som den kommer! Filip ska till Estilo Fun Land med Ciaran och Leon, där man kan bla hoppa studsmatta. Vi var där på Selinas "kalas" i höstas när hon fyllde 10. 


Hoppas att eran torsdag blir härlig! 


En bild från i måndags när vi var hemma hos Christer och Inger.

Av Nea - 30 mars 2011 19:42

Har precis ätit en osttoast, mumsigt värre! Kollar på "Halv åtta hos mig" avsnitten från i måndags och igår. Vi hann inte se dem. xD Har tömt diskmaskinen och chattat lite med kompisar...


 

Av Nea - 30 mars 2011 18:08

Jag med brunt hår, gröna ögon och vita tänder!


 

Hissa/dissa?

Av Nea - 30 mars 2011 17:46

Mars är snart förbi, hjälp vad tiden går fort ibland. Snart redan april! Längtar till påsklovet då man får vara ledig och bara vara, 2 veckors påsklov är väl mer än vad man kan önska sig? Ska bli så gött! Påsken är så trevlig och mysig, önskar bara att jag kunde få vara i Sverige under påsken, vi brukar alltid fira den med mormor & morfar mfl. Men iår har jag ingen aning om vad som händer, hoppas att det blir något kul iallafall! Jag vet inte hur de firar påsk här, om de firar annorlunda än vad vi gör för de är ju katoliker. Det ska bli spännande att se ifall de dekorerar hela husen, gatorna och affärerna som de gör typ varje högtid. 


Från förra årets påskafton hemma hos mormor & morfar.


   

 

Av Nea - 29 mars 2011 18:44

Här är en bild på mig och Julia, jag tror att vi är runt 7 år. Saknar tiderna!


 

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards