Neas

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Nea - 11 januari 2011 20:19

Jag är nästan säker på att alla har hört denna låten men jag vill endå lägga ut den på bloggen. De som inte har lyssnat på den borde det för den är jättebra!   

Av Nea - 11 januari 2011 20:01

  

Av Nea - 11 januari 2011 18:55

Nu har jag precis kommit hem från en uppfriskande och lång promenad med mamma. Vi gick runt och runt, jag tog med mig kameran för att fota lite fina blommor eller liknande men vi gick ut alldeles för sent så det blev inga blombilder. Jag tog några men de blev inte så bra.

Vi kom till en simhall där de hade pooler och gym. Mamma fick en lapp med öppetider och konstnader av hon i receptionen. Hoppas att vi kan komma dit och bada någon gång!   

Nu ska vi bara blogga klart jag och mamma så ska vi fika lite, jag ska dricka lite varm choklad och inviga min Eclipse-kopp!

Av Nea - 11 januari 2011 16:13

        

     

  


- Från sommaren 2010


Av Nea - 11 januari 2011 15:34

Dagen har varit helt okej faktiskt, hade skola som vanligt och sedan hemgång med Filip. Vi åt hamburgare när vi kom hem och sedan gick vi upp på taket för att gör lite läxor. Jag hade matte och Filip hade italienska, det gjorde vi klart ganska snabbt.

Ja, och nu sitter jag här och lyssnar på lite musik. Ska forsätta gör det så får ni ha en fortsatt bra dag!


/ Neeaa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards