Neas

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Nea - 16 januari 2011 19:15

Dagens låt är disco-dängan "Welcome to the club" av Manian. Dansa loss!   

Av Nea - 16 januari 2011 18:46

Idag har det varit varmt och solen har stått på så jag har haft på mig sommarkläder kan man säga. Väldigt bekvämt!

  

Av Nea - 16 januari 2011 18:04

Idag var vi hemma hos Ewonne, Mattias, Jonathan och Ida på fika. De är en svensk familj från Borås som flyttade hit för ungefär 2 år sedan. Jonathan är 14 år och Ida är 11 år. De bor i Pembroke så vi fick gå en bit innan vi var framme. Deras hus var stort med pool och studsmatta.

 

Deras hund Lucky. Hon är så snäll och söt! Vill ha en sån hund ♥

    

Vi satt på deras takterass och fikade. De hade gjort en jättemumsig fruktsallad med riven choklad, glass och grädde till. Mumsigt värre!

  


Det har varit riktigt varmt idag! Mer än 20 grader måste det ha varit.

Medan de vuxna satt och pratade spelade vi barn basket, fotboll och hoppade studsmatta. Det var flera månader sedan jag hoppade så det var riktigt kul.

Mer har jag inte hunnit göra idag. Imorgon är det skola igen och tillbaks till allt det "vanliga". I don't like the "vanliga"...


/ Neeaa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards