Neas

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Nea - 14 januari 2011 23:12

En kille ska boka tåg med SJ's telefonbokning, hahaha så kul   

Av Nea - 14 januari 2011 22:46

Jag har fått ett nytt favoritchips här på Malta! Den heter "Crunchips - Cheese & Onion" och är bra sååååå goda!

Här är en bild på chipspåsen:

  

Jag vet inte riktigt varför jag skriver detta inlägget men jag har lite tråkigt så nu vet ni iallafall att det finns goda chips här!   


Av Nea - 14 januari 2011 22:42

... och jag blev besviken. Förra fredagen när jag och mamma kollade så visade de varje dans + poängen. Den här veckan visade de bara danserna! Vi har inte kunnat se vem som fick högst poäng, vem som fick minst eller vem som åkte ut! Dåligt TV4   

Så ifall någon av er läsare har sett dagens avsnitt skulle kunna bara slänga in en kommentar och berätta vem som åkte ut?


Av Nea - 14 januari 2011 20:10

Jag bara älskar denna låten så den måste vara dagens låt!   

Av Nea - 14 januari 2011 19:11

Ikväll är det det andra avsnittet av Let's Dance! Vi kollar på svensk TV genom datorn så japp, vi kan se varje avsnitt   

De som tittar på Let's Dance, vem är eran favorit? Jag vet att bara ett avsnitt har gått men endå, hitills? Jag har inte riktigt någon favorit, än.

 

  

Av Nea - 14 januari 2011 18:40

De här söta läppglansen köpte jag i en affär som heter Bhs   

  

  

  

Sååå söta ♥

Av Nea - 14 januari 2011 18:34

Nu har jag kommit hem efter att ha varit ute och handlat lite smått & gott med mamma. Imorgon ska vi till skogen igen och då handlade vi två engångsgrillar och ett paket kakor. Vi ska ha med oss picknick; ska grilla kyckling och kött och mysa i skogen. Selina ska med så det ska bli jätteroligt! Sist vi var där (förra lördagen) ville vi inte så hem utan vi ville stanna där så länge vi bara kunde ♥

Jag köpte tre läppglans i form av karameller som jag kommer lägga upp bilder på   

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll allihopa!


/ Neeaa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards