Neas

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Nea - 24 januari 2011 20:54

Tre nya bilder på Kristen "Bella" Stewart! Såå fina   

  

  

   

  


Av Nea - 24 januari 2011 20:08

Sitter i soffan på andra våningen brevid Filip som spelar Fifa 11 på Playstation 2. Han verkar tycka att det är ett riktigt roligt spel.   

Själv kan jag inte spela, haha jag kan säker men är inte så intresserad   

        

Av Nea - 24 januari 2011 20:02

En svensk låt blir dagens låt idag: "Från och med du" av Oskar Linnros   

Av Nea - 24 januari 2011 16:31

Pelle, jag saknar dig jättemycket!

Du är den bästa katten i hela världen och kommer alltid finnas i mitt hjärta    

Jag saknar att ha någon som väntar på mig innanför dörren när jag kommer hem från skolan och som alltid tigger efter mat och stryker sig mot mina ben.

Det var du som brukade göra det men nu finns det ingen som gör det.

Ingen kan ersätta dig, Pelle.

När jag kollar på bilder på dig blir jag så ledsen inombords för vi stod väldigt nära varandra.

Vi bråkade aldrig.

Du rev, bet eller fräste aldrig åt mig.

Jag vill bara att du ska veta att jag tänker på dig varje dag   

Älskar dig min knäppa kissekatt!


        

        

        

        

Av Nea - 24 januari 2011 15:36


Älskar America's Funniest Home Videos! Kan bara inte sluta skratta åt sånt här och absoult inte när det är med småbarn, ännu roligare!   

Av Nea - 24 januari 2011 15:04

Hej alla bloggläsare!

Igår blev det ingen uppdatering på bloggen eftersom Selina sov över och jag var tvungen att plugga för mitt fysikprov jag hade idag. Som jag känner gick det inte bra på provet men vi får se när jag får tillbaka det. Hoppas ju på bättre resultat iallafall!    

Idag har jag inga läxor! Skönt som bara den. Pappa är ledig idag så vi ska äta ute på en restaurang som heter Waga Mama ikväll. Ska bli trevligt!

Hoppas att alla har haft en bra start på veckan   


/ Nea

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards