Neas

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Nea - 1 juni 2011 21:11

 

* Blått linne från Bik Bok

* Shorts från Tally Weijl

Av Nea - 1 juni 2011 18:35

Nu är jag hemma från bion, det var jättetrevligt. Mycket roligare att kolla på bio istället för att titta på film hemma, vilka håller med mig? :)

Filmen var bra och charmig, kanske en aning barnslig men ändå rolig! Rekommenderar den till alla mina läsare ;)


 

Av Nea - 1 juni 2011 15:15

Nu är diagnosen färdig, pappa har rättat den och jag fick 22 rätt av 23. Yeah!

Snart ska jag sticka iväg till Selina och gå på bio. Vi ska se filmen "Yogi Bear", den har funnits på biografen ganska länge nu så därför kostar det bara 3 euro :D

Filip ville inte följa med för han tyckte det var slöseri med pengar när man kan ladda ner filmen och kolla hemma, jag vill mest gå på bio med Selina för det bara har några veckor kvar tills vi åker. Vill ju träffas så mycket som möjligt!


Ska byta om lite snabbt och sedan sticka, hörs när jag kommer hem!



Av Nea - 1 juni 2011 14:05

Jippi, resan till Sverige närmar sig bara mer och mer! Om en månad är jag på landet!


Hej allihopa, nu sitter jag i mitt rum och gör en mattediagos. Det är en diagnos på Algebra & Ekvationer vilket jag kan rätt bra. Det är ungefär det som jag gjorde på Newark fast på en lite enklare nivå. ^^ Svårt är det iallafall inte!

Ute är det ganska trist och grått, vädret har kommit och gått idag. Från sol till molnigt, knepigt väder man får idag då! Nu regnar det tillochmed, haha..


  

 

Hörs senare!

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards