Neas

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Nea - 7 juni 2011 21:10

Kom hem för några timmar sedan från Idas pool party, det har varit jättekul!

Vi badade, åt god tacos och goda tårtor. Deras pool var lagom varm så jag badade 3 gånger. Men vi var i ganska mycket, lekte med bollar och uppblåstbara vatteneksaker. 

Av mig & Filip fick Ida en tricks-boll, tror att hon blev gload för den. ;)


Jag hade med mig kameran men eftersom vi var så mycket i poolen hade jag inte riktigt tid att fota och ville inte att kameran skulle bli blöt och går sönder! Så ursäkta att det inte blir några bilder från partyt.


Haha, en bild jag tog innan vi gick..


Av Nea - 7 juni 2011 10:14

God morgon alla läsare! Hur mår ni?

Själv mår jag bra, idag är det ledigt (jag ska plugga lite men endå) och då mår man extra bra! Tova kommer snart förbi och lämnar böcker, har gjort klart matten vilket är såå skönt. Linnea gillar inte matte! ^^


Lite senare framåt dagen blir det pool party! Det ska bli kul att bada i deras pool, har inte badat i havet än, hehe. Men det ska jag nog se till att göra snart! Jag tycker att det är för kallt i havet än och det ska inte vara obehagligt att bada inte.


Har tagit ur mina flätor, the result!

 

Ha en bra dag!

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards