Neas

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Nea - 17 juni 2011 22:08

Av Nea - 17 juni 2011 22:00

Idag har vi varit inne i Valletta.

Vi åkte dit med bussen runt 11 imorse, letade lite efter solglasögon som Filip ville köpta och skal till iPhone 3G eftersom jag ska ärva den av pappa :D Vi hittade tillslut solglasögon, det var sådana som jag har som Filip ville ha. Han köpte ett par limegröna och orangea, jag köpte ett par cerisrosa! 


 

Vi gick runt där lite och kollade i butiker tills vi blev hungriga. Mamma & pappa hade varit på ett café för några månader sedan som heter Busy Bee som vi skulle äta på. Den ligger lite utanför Valletta så vi tog bussen tillbaka en bit. 

Där beställde jag en 3 layered sandwich med kyckling. Den var ganska god, lite torrt bara eftersom mackan var varm men kycklingen var kall. ^^

Mamma var inte jättenöjd med sin macka, hon sa att det var bättre förra gången.

Innan vi gick köpte vi med oss varsin donut till mig och Filip, jag åt den förut och den var jättegod! Glasyr och massa strössel på..

Av Nea - 17 juni 2011 21:11

Förlåt för att jag inte har uppdaterat idag! Vi har varit iväg och haft strömavbrott. 

Men nu till middagen hos Holgerssons! ^^


Vi fick jättegod mat; melon och skinka till förrätt, kycklingbiffar och potatisbullar till varmrätt och jordgubbstårta till efterrätt. YUMMY!


 

Katja hade köpt några flygplan som vi målade. ^^

 

 

Tårtan!

 

Sedan hade jag, Filip & Selina bestämt att vi skulle gå ner och ta ett kvällsdopp, så var klockan kanske halv tio. Vi gick ner allihop och tog med oss filt att sitta på, dricka och lite kakor. Det var jättemysigt! Vi kom i också, inte de vuxna men vi barn. ^^

Filip var först i.

 

Sedan kom jag & Selina, bilden är inte så jättebra men vi är iallafall där ute med en luftmadrass!

     

Vi hoppade också, askul!

     

   

Här satt vi.

 

Klockan var runt tolv när vi gick hem och då la jag mig i sängen direkt. ^^

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards