Neas

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Nea - 15 juni 2011 20:06

Har kommit hem efter en jätterolig dag med Selina & Filip vid stranden. 

Vi gick till henne vid halv 3 ungefär och gick direkt ner till havet, lite kallt i början men vi kasta oss ut och simmade. Vi lyckades faktiskt att sitta alla tre på badmadrassen!


Solar!

 

   

När vi badat en stund gick vi upp på taket till deras lägenhet. Selina sa att det bodde en ödla där som var tam men den kom aldrig fram. Vi satt under en parasoll och pratade lite.


 

Nice smile..

 

Vi var där uppe ne stund tills det blev för varmt, då gick vi ner och badade igen! Det var jätteskönt och vi höll på att knuffa ner varandra från badmadrassen. ^^

Vi såg en hund som också simmade, hans matte kastade stenar i vattnet och han åkte och hämtade dem. Han dök! Kommentera ifall ni vill se en video som jag filmade med hunden!


 

 

Katja var hemma och bakade en tårta, vi ska hem till dem imorgon på middag. Det blir nämligen sommarlov för Selina & Filip då och vi ska fira! Samtidigt ska ju de åka till Sverige på söndag så det ska bli trevligt att umgås imorgon. Jag, Selina & Filip tänkte ta ett litet kvällsdopp imorgon så ska ha med mig badkläder! :)


God kväll!

Av Nea - 15 juni 2011 11:48

     

Rosa linne - Bik Bok, blommig kjol - Primark London

Av Nea - 15 juni 2011 09:03

Av Nea - 15 juni 2011 08:51

God morgon!


Första dagen på sommarlovet! Jepp, jag fick sommarlov igår. Nu har jag inget mer att plugga och är klar med allt. Filip har bara idag och imorgon kvar så går han också på sommarlov. Han håller på med sina exams nu, önska honom lycka till!


Idag kommer det nog bli väldigt varmt, det är redan 22 grader och sol ute. Man kanske vill bada idag igen då? ^^ Haha, men jag tyckte att det var bättre och lättare att bada vid Selina eftersom där var det bara sten, inga konstiga havsväxter och sånt där obehagligt på botten. Det var rätt platt och man gick bara längre och längre ut för att det skulle bli djupare, här närmare oss är det mycket mer bumpy på botten. ^^


Nyvaken Linnea..

 

Ha en bra dag och en glad sommar till er alla!

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards