Neas

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Nea - 3 juni 2011 18:13

Hej på er! Hur har er dag varit?

Min har varit bra, pluggat lite och städat i huset. Det kom en familj som skulle på visning hos oss idag så därför städade vi lite innan de kom. Medans de var här var vi nere vid havet. Filip badade även om det fortfarande är kallt, jag är faktiskt den ända som inte har badat, haha men jag tror att jag ska ta första doppet snart. ;)


 

När vi kom hem igen satte jag, mamma & Filip oss och spelade UNO. Vi höll på att fjanta oss lite med att göra massa ljud och dialekter och plötsligt hörde vi våra grannar härma oss! Haha, det var så kul att jag höll på att pissa på mig! ^^


En korthus jag & Filip gjorde för några dagar sedan.

 

Annars händer det nog inte så mycket ikväll, håller på att ladda upp en video på min vlogg kanal som kommer upp snart så stay tuned! ^^

Av Nea - 3 juni 2011 12:46

Det känns som att vi håller på och packar och packar men ändå finns det saker kvar som väntar på att bli nerknölade i kartonger! ^^ Huset är rätt tomt nu eftersom vi har tagit bort det mesta av våra egna saker och satt ditt husvärdens saker. Matrummet är typ vårat "packrum", där står alla kartonger och väskor.


Rörigt? Svar ja.

 

Mitt rum!

 

Haha, hade inte bäddat sängen än, gör det nu. ^^

 

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards