Neas

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Nea - 14 juni 2011 19:30

Nu svarar jag på alla frågor och jag hoppas att ni blev nöjda med era svar!


Hur många besökare har du varje dag?

Det är olika varje dag, beroende på ifall jag uppdaterar mycket eller lite. Men det brukar ligga på 30-50 besökare varje dag.


Vilken är din favoritlåt?

Mina favoritlåtar ändras rätt ofta men just nu diggar jag verkligen Selena Gomez låt "Who Says" och Avril Lavinges "Smile".


Hur länge har du laddat upp videor på YouTube?

Jag la upp min första video den 20 oktober 2010, så i 7 månader.


Kan du lägga upp lite mer "outfitsbilder"?

Javisst kan jag det!


Vad vill du bli när du blir stor?

Sångerska, journalist eller fotograf!


Har ni börjat kolla på hus här nere än?

Japp, vi har hittat ett hus i Torås som vi ska hyra.


Vilka är dina favoritbloggar?

Fokis och Kenzas blogg.


Din favoritfärg?

Lila.


Din favoritbok?

I Taket Lyser Stjärnorna va Johanna Thydell.


Hur många nagellack har du?

Jag och min mamma delar de flesta av våra nagellack så jag har inte så många "egna" men tillsammans har vi 21 stycken.


Hur lång är du?

Jag är 1.72 cm lång.


Hur gammal är du?

Jag är 13 och fyller 14 den 27 augusti.


Hur gammal är din lillebror?

Han är 12 år.


Vad ska du göra i sommar?

Vi ska flytta först och främst men annars ska jag göra sånt man brukar göra på sommaren; bada, äta glass, umgås med släkt & vänner, grilla, sova m.m


Vilken kamera fotar du med?

Jag fotar oftast med kameran Panasonic Lumix DMC-FZ38.


 

Varför ska ni flytta hem från Malta?

Den största anledningen är att det funkade helt enkelt inte här nere, ingen av oss trivdes speciellt bra och vi trivs bättre i Sverige.


Varför har din mamma slutat blogga?

För att det hände rätt mycket då som mamma inte riktigt ville skriva om, hon hade inte så mycket mer att berätta i bloggen. 

Av Nea - 14 juni 2011 18:29

Kom ihåg att fråga mig till frågestunden, svarar på alla frågorna kl. 19.30! 


Klicka här för att komma till frågestunden.



Av Nea - 14 juni 2011 18:10

Jag & Filip följde med Selina & Katja till stranden nära dem. Det var jättekul och jag gjorde årets första dopp, kan ni tänka er!? ^^

Det var jätttehärligt i vattnet, de hade tagit med sig två badmadrasser som vi lekte med.


Filip var såklart först i.

 

Jag har tyvärr inga bilder från när jag & Selina badar men ni kan kolla Katjas blogg där det finns fler bilder! 

När vi badat en stund gick jag, Selina & Filip och köpte glass. Jag tog bubblegum/choklad, Selina jordgubb och Filip jordgubb/bubblegum. Riktigt god glass!


De har såna roliga stolar vid glasscaféet, nästan så man vill äta upp dem, hihi!

 

Min glass!

 

När glassen var uppäten gick vi till Bay Street för att kolla på solglasögon. Selina behövde nya eftersom hennes nuvarande har fått en spricka i sig, hon letade efter såna som jag har och hittade ett svart par. 

När jag & Filip gick hem igen så köpte vi varsin Cola eftersom vi var så törsiga och svettiga efter en sån rolig och varm dag! :)

Av Nea - 14 juni 2011 12:38

Sitter i sängen och läser, det är riktigt soligt och varmt ute så jag tror att det får bli stranden lite senare. Vem vet, det kanske blir mitt första dopp i havet också? ^^


Såg att många har kommenterat på frågestunden vilket gör mig jätteglad! Har haft frågestunder innan men då har jag bara fått kanske 2 kommentarer.. 

Ska nog svara på alla frågorna ikväll så passa på att fråga nu och håll utkik!


 

Hörs senare!

Av Nea - 14 juni 2011 10:44

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards