Neas

Alla inlägg under januari 2011

Av Nea - 26 januari 2011 14:56

  

Håller på att packa det sista för resan. Det är mycket att tänka på när man ska iväg! Det ska bli riktigt skönt faktiskt att komma iväg en stund, även om det är bara 3 dagar så är det något! Jag och mamma ska ta bussen om ungefär en timme och sedan är det incheckning och sen flygtur! :D

Får se ifall jag kan blogga hemma hos mormor & morfar, sist jag var i Sverige gjorde jag inte det men nu har vi inte lika mycket planerat så det kan nog funka.


/ Nea


Av Nea - 25 januari 2011 21:02

Vad man blir godissugen när man tittar på videon till låten "California Gurls" med Katy Perry feat. Snoop Dogg! Riktigt söt video   

Av Nea - 25 januari 2011 20:23

Har precis blandat mig en kopp Oboy och tagit en av mina chokladbollar. Mums mums! Har packat ner mina kläder för Sverigeresan som går av stapeln IMORGON! Japp, imorgon klockan 16.45 åker bussen till flygplatsen. Flyget går 19.10 från Malta till Sverige. Det blir nästan som resan i julas fast jag och mamma ska åka buss till Göteborg istället för att hyra bil. Det kommer bli ett kort besök, bara 3 dagar men det är ju inte därför vi kommer dit, för att träffa nära och kära. Nej, vi kommer till Sverige för att gå på min gammelfarmors begravning. Jag har bara varit på en begravning i hela mitt liv och det var för ungefär 6 år sedan, vilket är positivt såklart!

Hoppas att alla har haft en okej tisdag!


  

Diggar min kopp!   


Av Nea - 25 januari 2011 16:49

Nu sitter jag här vid datorn med min knasbror Filip. Vi tar kort med TheLolCam på Facebook. Här är några foton jag har tagit med TheLolCam:

  

  

   

   

   

   

     

Av Nea - 24 januari 2011 20:54

Tre nya bilder på Kristen "Bella" Stewart! Såå fina   

  

  

   

  


Av Nea - 24 januari 2011 20:08

Sitter i soffan på andra våningen brevid Filip som spelar Fifa 11 på Playstation 2. Han verkar tycka att det är ett riktigt roligt spel.   

Själv kan jag inte spela, haha jag kan säker men är inte så intresserad   

        

Av Nea - 24 januari 2011 20:02

En svensk låt blir dagens låt idag: "Från och med du" av Oskar Linnros   

Av Nea - 24 januari 2011 16:31

Pelle, jag saknar dig jättemycket!

Du är den bästa katten i hela världen och kommer alltid finnas i mitt hjärta    

Jag saknar att ha någon som väntar på mig innanför dörren när jag kommer hem från skolan och som alltid tigger efter mat och stryker sig mot mina ben.

Det var du som brukade göra det men nu finns det ingen som gör det.

Ingen kan ersätta dig, Pelle.

När jag kollar på bilder på dig blir jag så ledsen inombords för vi stod väldigt nära varandra.

Vi bråkade aldrig.

Du rev, bet eller fräste aldrig åt mig.

Jag vill bara att du ska veta att jag tänker på dig varje dag   

Älskar dig min knäppa kissekatt!


        

        

        

        

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards