Neas

Alla inlägg under januari 2011

Av Nea - 16 januari 2011 18:04

Idag var vi hemma hos Ewonne, Mattias, Jonathan och Ida på fika. De är en svensk familj från Borås som flyttade hit för ungefär 2 år sedan. Jonathan är 14 år och Ida är 11 år. De bor i Pembroke så vi fick gå en bit innan vi var framme. Deras hus var stort med pool och studsmatta.

 

Deras hund Lucky. Hon är så snäll och söt! Vill ha en sån hund ♥

    

Vi satt på deras takterass och fikade. De hade gjort en jättemumsig fruktsallad med riven choklad, glass och grädde till. Mumsigt värre!

  


Det har varit riktigt varmt idag! Mer än 20 grader måste det ha varit.

Medan de vuxna satt och pratade spelade vi barn basket, fotboll och hoppade studsmatta. Det var flera månader sedan jag hoppade så det var riktigt kul.

Mer har jag inte hunnit göra idag. Imorgon är det skola igen och tillbaks till allt det "vanliga". I don't like the "vanliga"...


/ Neeaa

Av Nea - 15 januari 2011 23:00

Dagens låt blev Selena Gomez låt "A year without rain", jag tycker att den är riktigt bra och musikvideon är så fin!   

Av Nea - 15 januari 2011 22:56

Redigerade två bilder:

  

  

Jag andvänder mig av en sida som heter www.picnik.com där man kan fixa med sina bilder till max! Ett tips till er som gillar att fota!

Av Nea - 15 januari 2011 22:46

Bjuder på en video från skogen Buskett Garden, kommentera!   
 

Av Nea - 15 januari 2011 17:31

        

        

        

       

        

Jag har många fler bilder men det blir nog lite för mycket! Här är iallafall bilder från Buskett Garden. Klicka på bilderna för större format :) 

Av Nea - 15 januari 2011 17:09

Nu är vi hemma från en heldag i Maltas största skog Buskett Garden. Vi tog bussen till Mdina och sedan gick vi resten av vägen. Idag var det inte lika varmt som det var förra veckan så jag hade på mig långa jeans och min I ♥ Londontröja. Det blåste och var ganska kallt så vi hade lite problem om vart vi skulle lägga filten någonstans; jag, Filip & Selina hade hittat en vidstilla plats uppe i skogen men mamma & pappa stannade på ängen. Vi sprang runt och hittade nya vägar hela tiden, vi alla tre älskar skogen så vi ville inte åka därifrån.

När det sedan var dags för att grilla kött och kyckling på engångsgrillen hade vi lite svårt att få tänt den. För det första var grillen riktigt dålig (tyckte pappa) och för det andra så blåste det lite väl mycket. Så det blev ingen grillning men vi hade med oss pastasallad som vi åt med kebabsås, lite cola till det och det funkade lika bra! När klockan var runt halv tre så åkte vi tillbaka.

Det var den dagen det, jag har massor av bilder och några videoklipp men de lägger jag upp i ett eget inlägg för annars blir inlägget så långt.

Hoppas ni alla har haft en härlig lördag!


/ Neeaa

Av Nea - 15 januari 2011 08:29

Har precis vaknat och ska nu ta på mig kläder. Jag vet att det är ganska tidigt att vakna kl. 08 på en lördagsmorgon men vi ska in till skogen och vill vara där så länge som möjligt. Pappa måste ju vara tillbaka igen kl. 16 då han ska jobba.

Trevlig lördag allihop!

 

/ Neeaa

Av Nea - 14 januari 2011 23:12

En kille ska boka tåg med SJ's telefonbokning, hahaha så kul   

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards