Neas

Alla inlägg under januari 2011

Av Nea - 21 januari 2011 16:03

Ja, äntligen fredag! Den här veckan har gått väldigt fort känns det som, vilket är bra såklart    Skoldagen har varit helt okej, hade ont i magen & var illamående på morgonen men det gick över senare. Vi hade idrott idag, det var kul för att vi har bara idrott en dag i veckan.

Filips kompis Ciaran följde med oss hem men han mötte sin pappa så han kom inte hem till oss. De ska iallafall träffas imorgon och leka.

Om en timme ska jag och Filip dra oss till Selina. Vi ska mötas hemma hos henne och sedan gå till bion! Vi ska se Gulliver's Travels i 3D. Det ska bli jättekul och jag hoppas att filmen är bra!   

Trevlig helg allihop!

 

/ Neeaa

 

Gulliver's Travels 3D

  

Av Nea - 20 januari 2011 21:34

 

Hur gammal ser jag ut att vara?


Svara genom att slänga in en kommentar! 

  

Av Nea - 20 januari 2011 19:40

Som de flesta vet har jag ett Youtubekonto som heter linneasjoglimt där jag laddar upp videos när jag sjunger. Nu har jag laddat upp en ny video där jag sjunger "Just the way you are" av Bruno Mars!

Kommentera gärna vad ni tycker!   

Av Nea - 20 januari 2011 19:15

Dagens låt idag är vald av min bästis Lina och det blev "Memories" av David Guetta   

Av Nea - 20 januari 2011 18:44

Har bakat chokladbollar med Filip idag! Vi gjorde varsin sats med ungefär 20 bollar var. De står nu i kylen och kallnar, ska smaka på dem lite senare   


        

Före:      Efter:   


Hoppas att ni alla har haft en bra dag!


/ Neeaa

Av Nea - 19 januari 2011 21:18

Dagens låt går till Taylor Swifts härliga sommarlåt "Mine"   

Av Nea - 19 januari 2011 19:28

Första dagen på länge som jag inte hade några läxor! Riktigt skönt    

Jag och Filip trixade med bollen uppe på taket och sedan gjorde vi en video som vi kommer lägga upp på Youtube. Vi ska göra lite roliga videos då och då som vi lägger upp på Youtube. Jag lägger upp de här när det kommer en ny.

När pappa hade gått till puben så gick jag, mamma och Filip till shoppingcentret The Ponit och köpte en klänning till begravningen och en långärmad tröja till mig. Är jättenöjd med kläderna!


Min klänning:

  

Min tröja:

  

Nu ska jag upp och duscha!


/ Neeaa



Av Nea - 18 januari 2011 19:29

 

Den här låten är så vacker och videon är lika vacker den!   

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards