Neas

Alla inlägg under januari 2011

Av Nea - 11 januari 2011 15:34

Dagen har varit helt okej faktiskt, hade skola som vanligt och sedan hemgång med Filip. Vi åt hamburgare när vi kom hem och sedan gick vi upp på taket för att gör lite läxor. Jag hade matte och Filip hade italienska, det gjorde vi klart ganska snabbt.

Ja, och nu sitter jag här och lyssnar på lite musik. Ska forsätta gör det så får ni ha en fortsatt bra dag!


/ Neeaa

Av Nea - 10 januari 2011 21:08

Grym låt med Rihanna! Jag tycker att hon ser så cool ut i rött hår, passar henne verkligen   

Av Nea - 10 januari 2011 20:19

     

        

     

Tack för en underbar dag!

Av Nea - 9 januari 2011 10:05

God morgon kära bloggläsare! Nu har jag precis vaknat och klätt på mig, ska ner och äta frukost med familjen nu. Vi ska ta bussen och möta våra vänner Selina, Katja och Sandra och dra till Maltas enda skog! Det ska bli jättekul   

Men nu måste jag gå, hörs senare!


GRATTIS KÄRA FARMOR PÅ DIN 70 ÅRS DAG! ♥

Av Nea - 8 januari 2011 23:03

Har lagt upp en omröstning på min blogg! Den ser ni i vänster sida av bloggen under "Ställ en fråga till mig". Jag vill att så många som möjligt röstar! Varje gång ni går in på bloggen, rösta vetja! Jag tror att jag kommer ha en omröstning varje vecka eller något sådant   

Av Nea - 8 januari 2011 21:48

Jag har gjort tre headers men jag kan inte välja vilken jag ska ha!

Här är de:


1.

 


2.


3.


Släng in en kommentar och skriv vilken du tycker att jag ska ha!          

Av Nea - 8 januari 2011 13:25

Jag tycker att alla borde lära sig något av den här låten, ta till sig det som sägs. Det spelar ingen roll om du är lite överviktig, är homo eller något liknande, alla är lika mycket värda och ska behandlas lika väl. Katy har rätt!

Av Nea - 8 januari 2011 11:46

Välkomna till min nya blogg! Jag hade en blogg på blogg.se innan (linneasjoglimt.blogg.se) men efter att den krånglade så skaffade jag en här på bloggplatsen.se istället. Jag tycker faktiskt att bloggplatsen är mycket lättare att andvända och man kan exprimentera så mycket med sin blogg än vad man kan göra på blogg.se.

De som har läst min gamla blogg vet ju att jag bor jag på Malta med min familj; min mamma, min pappa och min lillebror. Vi flyttade hit i somras. Jag och min bror går i en internationell skola där vi pratar engelska varje dag och det går rätt bra.

I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag, musik, Twilight och få se en massa fina bilder!   


/ Neeaa

 

Här är en bild på mig:

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards