Neas

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Nea - 4 mars 2011 19:06

Bruno Mars - Talking To The Moon

Av Nea - 4 mars 2011 18:52

Idag har jag inte gjort något speciellt alls så dagens outfit kanske är lite tråkig, men mysig!   

  

Look at my cute socks!

  

T-shirt från Ullared, munkjacka från Jennyfer, mjukisbyxor från Zara & strumpor från H&M.

Av Nea - 4 mars 2011 18:35

Här är videon från stranden idag!

Kommentera om du tycker att Filip är galen!

Av Nea - 4 mars 2011 17:17

Jag och Filip gick ner till havet och märkte att vågorna var ENORMA! Det var jättecoolt, tror inte att jag har sett så höga vågor förut. Vi tog massa kort också och spelade in en liten video till Youtube-kanalen. Så det kommer upp en snart!

  

Filip tyckte att vågorna var väldigt roliga så såhär såg han ut när vi gick hem:

  

 

   

Ikväll blir det slappigt. Mamma och pappar jobbar i puben och Filip kollar på TV. Jag sitter i mitt rum o lyssnar på musik och äter colaflaskor! :D

Puss puss ♥


/ Nea

Av Nea - 4 mars 2011 17:11

  

                 Kommentera om du håller med mig!

Om du inte håller med... kommnentera varför!

Av Nea - 4 mars 2011 12:10

Min förebild är Selena Gomez. Hon är en duktig skådepelerska, kan sjunga, klär sig fint och har jättesnyggt hår. Jag skulle vilja vara precis som henne!   

Hon är min förebild för att hon har fortfarande sina fötter på jorden, även om hon är världskändis. Det gör en unik tycker jag!

  

Av Nea - 4 mars 2011 11:54

Just nu sitter jag i soffan med Filip och kollar på Wizards of Waverly Place. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Filma lite med Filip kanske? Det blir nog en ganska soft fredag.

Kul fredag till resten av alla människor här på planeten!

  

  


/ Nea

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards