Neas

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Nea - 12 mars 2011 23:23

Ja, nu är Melodifestivalen i Sverige över och Eric Saade står som vinnare! Vad tycker ni läsare om det? Jag tycker att det är helt okej! Gillade också Danny och The Moniker så det spelade ingen roll för mig, bara någon av de tre skulle vinna! Eric fick ju faktiskt flest röster från utlandet också.

GRATTIS ERIC OCH LYCKA TILL I EUROVISION SONG CONTEST!   

  

Av Nea - 12 mars 2011 16:30

I tisdags ordnade jag en tävling här på bloggen och nu kommer jag kora vinnaren! Tävningen var att skriva vad ni tycker är bäst med min blogg & varför ni läser den.

Vinnaren är.... ELINA BORG!

"Det jag tycker är bäst med din blogg är alla dina bilder och videos, sånt tycker jag är skitkul :) Jag läser din blogg för att den är jättefin, och för att du är en sån bra bloggare, Och för att se hur du har det, lillasyster <3"

Tack så mycket för de fina orden och grattis, grattis, grattis Elina!

Priset var ju att jag skulle göra en specialgjord bild till vinnaren här är bilden:

 

Hope you like    

Tack även till Hanna Enell och Karin Sjöglimt (mamma) som medverkade!

Av Nea - 12 mars 2011 15:13

  

  

De här söta örhängerna fick jag med en Julia-tidning när jag var i Sverige sist. Det är ett örhänge med "Love" och ett med "Cute" om ni inte ser det på bilderna, det blir inte så bra bild med en webbkamera! Tycker att de är väldigt snygga, det ska egentligen vara två av varje men de andra gick sönder så jag bär dem såhär istället! Ett par cupcake-örhängen var med också men de är lite för stora för mina små öronsnibbar   

Av Nea - 12 mars 2011 14:49

Äntligen är de 30 dagarna slut nu! ^^

En sak jag vill göra innan jag dör är att åka till Los Angeles (Hollywood) och kanske få möta någon av mina idoler! De skulle vara supercoolt!

Att spela in en skiva skulle också vara en "dream come true"!

  

Av Nea - 12 mars 2011 14:25

  

Trevlig lördag på er! Gött med helg! Idag har jag inte gjort något speciellt, var hemma själv med Filip för mamma och pappa var ute på promenad i morse.

Nu väntar jag bara på att Melodifestivalen ska börja!   Ska hem till familjen Lindqvist och kolla på finalen faktiskt. Det ska bli kul!

Hoppas att ni också får en rolig lördagkväll!


Idag har jag på mig jeans, linne, kofta o& ett halsband

  

 

Sååå.. vem tycker ni ska vinna Melodifestivalen ikväll?

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards