Neas

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Nea - 6 mars 2011 22:29

  


 

      

Här är några scener från Robert Pattinsons kommande film Water For Elephants med Reese Witherspoon. Älskar såna här små filmsnuttar! Min favorit är ju klart den första! Vilken är eran?

Av Nea - 6 mars 2011 21:39

Mamma gjorde inbakade flätor på mig! Jag tycker att inbakade flätor är väldigt praktiskt, jag brukar sova med dem så att mitt hår blir jättelockigt efteråt.

  

  

Mamma är bäst på inbakade flätor!

Av Nea - 6 mars 2011 18:35

Lady Gaga - Born This Way

Av Nea - 6 mars 2011 18:10

Sitter med en filt omkring mig, det är så kallt i mitt rum! Önskar att jag kunde gå ner och ta en kopp varm oboy men oboy-pulvret är slut! Tur att vi ska till Pavi imorgon och köpa nytt. Ska isåfall köpa extra mycket.

Puss ♥

  

Av Nea - 6 mars 2011 17:59

Att kolla på bilder från Vallda. Jag kanske inte direkt gråter men blir tårögd och ledsen inombords. Det är sorgligt att ha lämnat allt! Vänner & släkt finns ju kvar men huset i Vallda kommer aldrig bli vårat igen och det går så himla ont inombords för jag trivdes så bra där, nej det huset var för bra för att lämna.

  

Där kommer jag aldrig få studsa igen...   

Av Nea - 6 mars 2011 10:06

Fick ingen tid att redovisa Andra Chansen igår, kollade på andra program med mamma & pappa istället. Så jag tänkte göra det nu!

Sara Varga och The Moniker till final... vad tycker ni om det? Själv tycker jag sådär, ville hellre ha med Love Generation istället för Sara Varga. Tyckte att deras låt var bättre än Saras! The Monikers låt var lite jobbig tycker jag, den var inte dålig men ändå inte bra heller! Jag vet inte riktigt...

  

VEM TYCKER NI SKA VINNA MELODIFESTIVALEN?

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards