Neas

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Nea - 24 mars 2011 19:49

DAGENS VILL HA: Godis från Candynavia
DAGENS KLÄDSEL: Chinos, linne, pingvinärmströja och fleece
DAGENS FRISYR: Uppsatt i en hästsvans
DAGENS LÅT: 'iYiYi' - Cody Simpson ft. Flo Rida
DAGENS PLANER: Skola, promenad, spela spel, kolla på TV
DAGENS SAKNAD: Pelle
DAGENS DUMMASTE: Att jag har skrikit
DAGENS MISSLYCKANDE: Inget
DAGENS DROG: Oboy
DAGENS KÖP: Inget
DAGENS GODIS: Tuggummi (om man kan räkna det som godis)
DAGENS HUMÖR: Glad och lite sur
DAGENS CITAT: "True friends won't grow apart even when they don't talk everyday".
DAGENS ROLIGASTE: När Filip inte kunde komma upp ur "gropen"

Av Nea - 24 mars 2011 19:12

Tänkte börja med en sak som heter "Topp 3" här på bloggen. Det går ut på att ibland (när jag har lite tråkigt) så listar jag de 3 saker som jag antingen gillar, ogillar etc. Jag kommer lägga upp det lite random, lite när jag känner för det och har tid över. 

Tycker ni att det verkar som en skoj idé eller en knäpp idé?   Jag tycker att det skulle vara skoj att lista saker! 


Bilden är från igår.

 

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards