Neas

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Nea - 9 mars 2011 19:11

Äntligen är de här 30 dagarna slut snart   

Min favoritplats är antingen på Landet, vid stranden eller i mitt rum. Så jag har tre favoritplatser!

Jag älskar att vara uppe på Landet med Filip mormor & morfar på somrarna och kanske med någon lillkusin om man har tur! Det är så härligt!

Vid stranden gillar jag också att vara, helst att bada eller att sitta och läsa/rita/skriva. Är inget stort fan av att sola men jag vill ändå bli brun på något sätt!

Mitt rum, har alltid varit en person som kan vara på sitt rum hela dagen utan an ens gå ut nån gång (förutom för att gå på toa då xD). Jag vet inte riktigt varför, jag bara är sån!

Av Nea - 9 mars 2011 18:59

Testade alla mina fyra läppstift i min sminkväska som jag fick efter att ha sålt jultidningar för något år sedan. Det är inte precis några läppstift som jag skulle kunna ha på mig dagligen, bara kul att testa.


1. RÖTT

  

2. LILA

  

3. ROSA

  

4. BEIGE

  

Vilken färg tycker ni passar mig bäst? Jag vet att alla färgerna är fula och inga bra läppstift men ändå.

Av Nea - 9 mars 2011 18:47

Jag och mamma bakade kärleksmums för några timmar sedan. De blev jättegoda! Hade på både strössel och kokos.

Mums!

  

  

Receptet var lite svårt, det var många "tryckfel" så glasyren fick vi göra från ett annat recept. Det stod att man skulle ha i 11 dl mjölk i själva kaksmeten. 11 dl!?! TRYCKFEL!

Av Nea - 9 mars 2011 14:34

Hejsan allihopa!  Hur mår ni idag?   Jag mår väl helt okej, antar jag. Lite sur på att lovet redan är slut och man ska tillbaka till skolan imorgon igen. BLÄ!

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, var nyss ute med mamma på en liten promenad i solen. Filip är med Ciaran och pappa jobbar, tror jag. Ska snart äta middag, kyckling i lergryta och pasta blir det. Gott!


Ha en fortsatt bra dag, puss ♥

  

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards