Neas

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Nea - 18 mars 2011 19:55

HelloGoodbye - Here (In Your Arms)


  

Av Nea - 18 mars 2011 19:34

Jag är såååå sugen på att färga mitt hår mörkare brunt! Har velat ha mörkbrunt hår så länge nu och tycker att jag är stor nog att färga håret (fniss). Skulle vilja ha någon av de här hårfärgerna:

        

Vad tror ni, skulle det passa mig?

KOMMENTERA!

Av Nea - 18 mars 2011 19:02

  

Innan jag gick hem igen från Selina så frågade hon om inte hon och hennes mamma Katja kunde följa med mig och mamma till Valletta och visst gick det! Så vi åkte buss tilsammans till Valletta och kikade. Jag behövde ett skärp och två bh:sar och det hittade vi! Köpte även ett jättesött linne med volanger. Looove ♥ Vi fikade på ett grymt cafe, jag, Selina & Katja åt pizza och mamma åt en wrap. När vi ätit färdigt gick jag och Selina in i en spännande affär och hittade en liten ängel som höll i sin månadsten. Min månad (augusti) var mörkgrön och Selinas månad (noveember) var en gul sten så vi köpte varsin.

Det var en jättekul dag och nu sitter jag och lyssnar på musik, äter Pomsticks & dricker cola, gott!


Linnet jag köpte:

  


Ängeln med min månadsten:

  


Skärpet:

  


Hoppas att ni får en trevlig kväll, puss!

Av Nea - 18 mars 2011 18:44

Kvällen och övernattningen hos Selina var jätterolig! Vi tittade på några avsnitt av Deperate Housewives, lyssnade på musik och dansade. Vi somnade helt utmattade runt ett och vaknade halv elva idag. När vi kollade på Desperate Housewives åt vi melon, blåbär & vindruvor och drack hallonsoda. Mums!

Tack för n jätteskojig kväll Selina!   

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards