Neas

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Nea - 23 mars 2011 21:05

Den här coola katten såg jag och Filip när vi var ute på promenad. Jo, den är cool bara för att den har ett brunt och ett blått öga!


 

Av Nea - 23 mars 2011 18:39

Har varit ute på en uppfriskande och sval promenad med brorsan. Vi har gått vid stranden och tagit massa kort. Det var ganska varmt men mycket blåsigt nere vid vattnet. Vågorna var större längre bort på stranden.


 


 


   


 

När vi gick lite längre bort, då kom vågorna! Jag fick inte med så många på bilderna men ändå, det var höga vågor!


  

 

Hoppas att ni har haft en härlig onsdag och jag önskar er en lika härlig torsdag! Gött med helg snart igen, får se vad som händer imorgon. Puss.

Av Nea - 23 mars 2011 18:27

Jag har skaffat en iPod på min blogg där ni kan lyssna på musik jag gillar! Den finns på vänster sida i menyn. Jag tycker att det är såå coolt!  


Om du vill ha en sån här på din blogg (bloggplatsen) går du in på www.mixpod.com och blir medlem (det är gratis) och gör en spellista. Sedan kan du också ändra färg och modell på iPoden. Kopiera HTML-koden som finns i den stora boxen i mitten av sidan, gå sedan in på menyavdelinigar på din blogg och kopiera in koden!

Om ni har skaffat/kommer skaffa en iPod på er blogg, kommentera gärna så att jag kan få lyssna på låtar ni tycker om!


Lycka till!


 

Av Nea - 23 mars 2011 15:54

Tänkte lägga in en liten "Dagens outfit" för er!


 

Tröjan har jag fått av Lina och kommer ifrån H&M och byxorna kommer.... ja, någonstans, de är gamla så jag vet inte!  :P

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards