Neas

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Nea - 16 mars 2011 21:38

Jennifer Lopez feat. Pitbull - On The Floor

Av Nea - 16 mars 2011 21:27

Ville bara hoppa in och säga att imorgon är det St Patrick's Day och jag ska sova över hos Selina! Det är nämligen Parent's Day på fredag och då är man ledig så imorgon blir det film och mys hemma hos Selina. Ska bli riktigt kul, längesen vi sovde över nu. Typ 4 veckor sedan eller något   Vi ska nog kolla lite på film och ha det skoj. Kommer nog inte att uppdatera så mycket imorgon men ska försöka klämma in ett litet inlägg!

Gå gärna in på Selinas blogg: http://stampelina.bloggplatsen.se/. Har länkat henne också som ni ser under "Länkar" i menyn till vänster!

Hoppas att ni har haft en bra onsdag och önskar er alla en lika bra torsdag!

  

Av Nea - 16 mars 2011 19:38

DAGENS VILL HA: Sommarlov
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, linne och munkjacka
DAGENS FRISYR: Uppsatt i tofs
DAGENS LÅT: Price Tag med Jessie J feat. B.o.B
DAGENS PLANER: Chatta, titta på "Halv åtta hos mig" och sova
DAGENS SAKNAD: Kompisarna, Pelle och sommaren
DAGENS DUMMASTE: Filip gjorde sönder en lampa xD
DAGENS MISSLYCKANDE: Åska och reng!
DAGENS DROG: Oboy
DAGENS KÖP: Har inte köpt något idag
DAGENS GODIS: Äppelkaka med vaniljsås
DAGENS HUMÖR: Glad och pigg
DAGENS CITAT: If you don't chase your dreams, you'll never catch them.
DAGENS ROLIGASTE: Att lyssna på musik

Av Nea - 16 mars 2011 18:15

Jag har två headers att välja mellan, men vilken är finast?


1.

  


2.

  

Av Nea - 16 mars 2011 17:56

Har lite tråkigt så jag tänkte göra ett test så ni kan få reda på lite mer om mig. Detta testet och fler kan ni hitta här: http://www.snyggareblogg.se/


Tre saker jag inte förstår mig på: Mobbning, barnmisshandel, fjortisar
Tre saker som finns på mitt skrivbord: Lampa, pennor, min mobil
Tre saker jag gör just nu: Detta testet, lyssnar på musik, chattar med Selina
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Åka till USA, släppa en skiva, bli mamma
Tre saker jag kan: Sjunga, dansa, springa
Tre saker jag inte kan: Spela fotboll, nudda näsan med tungan, gå ner i spagat
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Dynamite, Grenade, White Light Moment
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Att gå ner i spagat/split, att spela gitarr, att sjunga högre toner
Tre favoriträtter: Tacos, kycklingspett, Burgerking

Av Nea - 16 mars 2011 17:35

I förmiddags var det jättebra väder, soligt och ljumma vindar. Man behövde inte ens ha jacka på sig! Men sedan när klockan var ungefär tre började det åska och sedan regna enorma droppar. Jag tror inte att det regnar något nu iallafall som tur är men himlen är jättegrå. Jag blir så glad av soligt och varmt väder! Jag kan faktiskt säga att det var varmt för mina händer svullnade och det gör de alltid i varmt väder   

 

Bild från i somras när vi var i London, S A K N A R !

  

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards