Neas

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Nea - 26 mars 2011 22:59

Två filmer från hundstället!



 


 

Av Nea - 26 mars 2011 22:55

Jag filmade lite när Stampelina låg under min fleece.



 
 

Av Nea - 26 mars 2011 21:11

På dagens "Topp 3" listar jag de tre sämsta musikvideorna! (De här är bara videor som jag har sett, det finns säker sämre som jag inte har sett).


3. Britt Rutter - Without Your Love

Låten passar inte till muskvideon! Hon sjunger om hur hon inte kan leva utan honom, men sedan dumpar hon honom bara för att han är "otrogen". Matchar verkligen inte, och, det låter verkligen som att Britt Rutter har fått din röst redigerad för ingen kan sjunga sådär!



2. Jessie J - Do It Like A Dude

Jag diggar Jessie Js låt Price Tag men med den här låten skrämmer hon mig faktiskt! Hennes dancemoves i videon är förskräckliga och hon ser så läskig ut när hon gör miner till kameran hela tiden. Och, låten är inte speciellt bra heller.



1. Lady Gaga - Alejandro

Och vinnaren är galenskaparen Lady Gaga! Nästan alla hennes musikvideos är lite... udda men den här tar priset som etta! Det är alltså killar bara i kalsonger som bär högklackade skor och dansar i sängar! Om inte det är konstigt nog, kolla videon!




Om du har någon idé om vad som kan bli nästa "Topp 3", leave your idea in the comments! ;)

Av Nea - 26 mars 2011 20:59

Såhär ser mitt rum ut just nu.

 

Av Nea - 26 mars 2011 19:43

När vi kom hem igen åt jag och Selina varsin toast och sedan gick vi upp på taket med Stampelina. Varmt och skönt var det, lite för varmt för Stampelina som låg under min fleecejacka! 


 

 

 

 

  

Senare gick vi ner till Dr. Jucie och köpte varisn Strawberry Swirl smoothie. Den är jättegod men iiiiiiskall! Mikael stod och bakade och behövde socker så vi var snälla och gick och köpte det men fick också lov att köpa lite gott till oss, så vi bestämde oss för lite chips. Vi satt i kvällssolen på balkongen och åt chips och pratade, det var mysigt!

Av Nea - 26 mars 2011 19:01

Idag har jag inte kunnat uppdaterat något eftersom jag har varit borta hela dagen. Har varit på ett djurhem i Floriana med Selina, Katja och Mikael. Det var jättekul! Vi åkte buss in till Floriana klockan 10 och kom fram ungefär en halvtimma efteråt. Det var roligt men ändå ledsamt att gå runt och kolla på alla de hemlösa & ledsna hundarna i burarna. Man ville bara ta med sig allihop hem! Det fanns jättesöta hundar, vissa var skälliga och hoppiga medan andra var lugna och tysta. Jag tycker att alla hundarna gillade Katja för att hon var så snäll och kelade med typ alla hundarna, de tyckte hundarna om väldigt mycket







Man kunde även gå in i ett litet rum där det fanns valpar och katter. Valparna var jättesöta och jättenyfikna!



   



 

 De stängde klockan tolv så när tiden var ute gick vi tillbaka till bussen och åkte tillbaka igen. Jag följde med de hem och jag & Selina hittade på saker tillsammans men det skriver jag om i nästa inlägg! Skojsig dag iallafall!   

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards