Neas

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Nea - 13 mars 2011 11:59

Nu har jag skapat en ny omrösting! Jag tyckte att jag hade haft den förra så länge så det var på tiden att göra en ny. Förresten, tack till alla som röstade "rolig" på den förra omröstningen för den fick flest röster! Tack!

Glöm nu inte att rösta på den nya som ni hittar i menyn till vänster, den handlar om vad ni vill läsa mer om i min blogg!   

Av Nea - 13 mars 2011 11:42

Idag regnar det och det är blåsigt ute. Då blir det att hitta på något inne idag då! Kanske pyssla eller något, köpte några ramar för någon månad sen som jag tänkte fixa och trixa lite med, sätta in kort och sånt. Kanske se en film lite senare. Vi får se, men hoppas att det blir bättre väde framåt dagen!

Vad ska ni hitta på idag?

Bild från Turkiet 08

  

Jag skulle verkligen uppskatta att ni lämnar en liten kommentar innan ni går!

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards