Neas

Alla inlägg under mars 2011

Av Nea - 12 mars 2011 14:49

Äntligen är de 30 dagarna slut nu! ^^

En sak jag vill göra innan jag dör är att åka till Los Angeles (Hollywood) och kanske få möta någon av mina idoler! De skulle vara supercoolt!

Att spela in en skiva skulle också vara en "dream come true"!

  

Av Nea - 12 mars 2011 14:25

  

Trevlig lördag på er! Gött med helg! Idag har jag inte gjort något speciellt, var hemma själv med Filip för mamma och pappa var ute på promenad i morse.

Nu väntar jag bara på att Melodifestivalen ska börja!   Ska hem till familjen Lindqvist och kolla på finalen faktiskt. Det ska bli kul!

Hoppas att ni också får en rolig lördagkväll!


Idag har jag på mig jeans, linne, kofta o& ett halsband

  

 

Sååå.. vem tycker ni ska vinna Melodifestivalen ikväll?

Av Nea - 11 mars 2011 21:38

Två nya videos på min kanal linneasjoglimt!

Vad tycker ni?

Av Nea - 11 mars 2011 21:32

Jag är snabb, har lätt för språk, omtänksam, kan få folk att skratta, hoppar högt, kan härma röster/dialekter rätt bra och har svårt för att ljuga. De är väl några av mina ambitioner, mer vet jag inte om jag har ^^

Min fråga till er: vad gillar ni bäst hos mig?

  

Av Nea - 11 mars 2011 20:59

Nya videos till LinneaFilipVideos!


1. Today's Funny Joke #3


2. Doing The Robot Dance


KOMMENTERA VAD DU TYCKER OM VIDEORNA OCH VAD VI SKA GÖRA NÄSTA GÅNG!

Av Nea - 11 mars 2011 19:31

  

Att sitta med Pomsticks och Cola i händerna är riktig fredagskänsla! Gött med fredag! Blir lite soft ikväll, inget planerat alls. Mysigt!

Vad ska ni göra ikväll?

Av Nea - 10 mars 2011 20:26

Sitter i köket med mamma och kollar på "Halv åtta hos mig". Det är ett mysigt program tycker jag men synd att det är bara 30 minuter. Har redan på mig pyjamasen och morgonrocken!   

  

Puss ♥

Av Nea - 10 mars 2011 19:36

  

P.S Från och med nu kommer inte jag lägga upp Dagens Picnik-bild/Dagens låt varje dag utan bara då och då!

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards