Neas

Alla inlägg under mars 2011

Av Nea - 20 mars 2011 16:54

Har skaffat fotoblogg! Kolla gärna in bloggen, har lagt upp några inlägg men speciellt ett där jag la upp några headers så ni får gärna gå in på www.neasfoto.bloggplatsen.se och kommentera vilken header jag ska använda!

Puss på er ♥


 

Av Nea - 20 mars 2011 13:56

Sitter i soffan och kollar på Bratz The Movie. Tycker att den filmen är riktigt bra faktiskt! Rekommenderar den till er ;)

 


  

Av Nea - 19 mars 2011 22:04

Gick ut lite med mamma och Filip efter maten, vi gick ner till lekplatsen och spelade fotboll. Mamma var tillochmed med! Fast hon sköt bara på Filip som stod i mål :)


Mamma & Filip tar en liten paus från allt fotbollsspelande.

  

 

Full fart!

  

 

Och jag sitter på bänken och tittar på, spelade också men tänkte att mamma skulle prova på hon också!

  

 

När vi hade spelat en stund gick vi ner till vattnet. Jag och Filip lekte jage till längst ut på bryggan och var tvunga att lägga oss ner en stund, PEACE FOLKET!

  

 

Sen var det bara att putta ner honom i vattnet!!

  

Hoppas att ni har haft en trevlig lördagkväll!

 

  

Av Nea - 19 mars 2011 21:36

Jag har fixat några "hälsningar" som jag tänkte lägga ut i slutet av alla inlägg men jag kan inte bestämma mig vilken jag ska ha! Här är dem:


1.

  


2.


 3.

 

4.

  


Vilken tycker ni? Kommentera så jag får veta! :)

Av Nea - 19 mars 2011 21:27

  


  

Av Nea - 19 mars 2011 21:03

Här är en dikt som jag skrev när jag hade det som jobbigast:


Ett ledsamt öga, en rinnande tår,
ser ni inte hur dåligt jag mår?
En dag blir till fem,
men allt jag vill är att flytta hem.
Kompisar & släkten, jag saknar er alla,
hur lång tid tar det innan jag ska falla?
Att inte kunna träffa er varje dag,
gör att jag blir så svag.


Av Nea - 19 mars 2011 18:02

Två nya videos till LinneaFilipVideos, enjoy! :)


1. Filip's Drawings


2. Today's Funny Joke #4


  

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards