Neas

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Nea - 5 april 2011 21:45

Vi dansade i mitt rum till hög musik och sedan kom vi på att vi kan spela in! Vi la upp den på YouTube och den fick visning efter visning, nu har den över 80 visningar på 35 minuter!!!!!!!


Av Nea - 5 april 2011 14:39

Jag och Selina gick ut på min balkong för att göra läxor men det blev alldeles för hett så vi gick in på mitt rum istället. Nu sitter jag och läser tidning och Selina gör klart sin matteläxa.


Tidningen fick jag av Mats, Veronica & Mollie. De hade skickat ett paket med tidningar, godis och varsin pärlplatta till mig och Filip. Jättegulligt av er!

 

 

Vi ska strax gå till Stampelina och leka med henne. Hon blir nog glad att se oss! Det är tråkigt för henne att vara helt ensam i Holgerssons lägenhet. 

När vi kommer hem igen ska vi kanske titta klart på "I Taket Lyser Stjärnorna" som vi började se igår, Selina ladda ner den på hennes dator. 

Sedan är det ju dags att ta bussen in till flygplatsen för att möta upp mormor & morfar! Det ska bli så kul att träffa dem igen och ha de här en vecka.  


Ha en fortsatt trevlig tisdag! 

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards