Neas

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Nea - 7 april 2011 21:01

Här kommer några bilder från veckan som har gått som jag inte har orkat att lägga upp. ^^



Från i söndags när vi var på lekplatsen i Tigne Point.

 

Från i måndags när vi grillade vid stranden.


Från i tisdags när vi var hemma hos Selina och lekte med Stampelina.

 


   

Från i igår när vi var ute på den superlånga promenaden.

 

 

Av Nea - 7 april 2011 20:55

Jag gjorde en bild på Picnik där jag gav mig själv brunt hår, grönare ögon & vitare tänder. Jag vill verkligen ha brunt hår och funderar på att färga det. Nu vill jag höra er åsikt, tycker ni att jag ska färga håret brunt? 



 

Av Nea - 7 april 2011 20:33

Idag har jag, Filip, mamma, mormor & morfar varit inne i Valletta. Efter Selina gjort sina läxor fick hon hjälp av pappa med att bära väskor hem till Lindqvist för hon ska bo där tills hennes föräldrar kommer hem. Hon kanske kommer till helgen då vi ska ut på utflykter eftersom vi ska hyra en 7-sitsigbil. Det ska bli kul! Vi ska till bla Buskett Gardens, Mdina, Dingly Cliffs m.m Det blir en helg full av utflykter!


Idag tog vi iallafall bussen till Valletta runt halv fyra och kom in en halvtimma efter. Vi gick runt bland butikerna och den gamla sidan av Valletta. När vi gått runt i några timmar och efter mycket gnäll & stön satte vi oss på ett café och tog lite drickepaus. Jag & Filip var lite hungriga så vi fick varsin muffins. Det var gott och skönt! Vi var borta i över 5 timmar!


Imorgon ska vi vara lediga och åka båt till Gozo. Det blir en heldag där med sol & god mat. Det ska bli kul för jag har aldrig varit på Gozo förut. De säger att Gozo är lite grönare & lugnare, så det ser jag fram emot.


God kväll!

Av Nea - 7 april 2011 12:00

Idag fyller Frida Persson 14 år! Hoppas att din dag blir superbra! Jag tycker att alla ska gratta denna underbara människa som jag saknar sjukt mycket, GRATTIS ÄN EN GÅNG!  



Klicka här för att komma in på Fridas blogg!    



Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards