Neas

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Nea - 18 april 2011 23:48

Godnatt allihopa, nu går lilla jag och lägger mig! Hoppas att ni har haft en bra måndag! Vi hörs imorgon, sov sött.


Av Nea - 18 april 2011 19:30

Har precis kommit hem efter en liten kvällspicknick vid stranden med familjen. Man kan väl inte riktigt kalla det picnick för vi hade bara med oss dricka men det var trevligt!


Här sitter vi i solen!

   

Klätterapan..

 


Vattnet är jätteklart!

 



Snart ska vi äta ostkaka med jordgubbar, MUMSIGT!

God kväll!

Av Nea - 18 april 2011 15:10

Den här bilden gör alltid mig glad, tänk att jag & Lina har varit bästisar i över 4 år!

Den här bilden är från 2008.

 

Det är alltid härligt att se sig själv skratta, man blir själv mycket gladare.

Bilden är från 2010.

 

Jag saknar min gulleplutt, blir glad över hur underbart det är att ha Pelle hemma hos sig!

Bilden är från 2008.

 

Vad gör er glada?

Av Nea - 18 april 2011 12:46

Selena Gomez nya låt "Who Says" är en av mina nya favoritlåtar, den har ett sånt bra meddelande! Att inte tänka så mycket på hur man ser ut på utsidan, utan att insidan är viktigast.

Det är därför Selena Gomez är min idol/förebild!



Av Nea - 18 april 2011 12:27

Har precis kommit ut ur duschen, det var riktigt härligt!

Hoppas att eran morgon har börjat lika bra, vad ska ni hitta på idag?

Själv blir det nog inget speciellt, pappa är ju ledig idag så vi kanske hittar på något framåt kvällen. Mamma ville att jag och Filip skulle göra lite påskpyssel, så jag ritade en teckning! ^^


 

Det blir säkert lite mer pyssel idag, Filip har gjort kycklingar av två toarullar. 

Trevlig måndag till allihop!

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards