Neas

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Nea - 24 april 2011 22:05

Här kommer några bilder från idag.


Sötaste Lucky!

 

Filip & Jonathan hoppade studsmatta.

 



Lucky låg i pappas knä en stund, så sött!

 



Jordgubbspaj med vaniljsås!

   

Av Nea - 24 april 2011 21:49

Hejsan allihop!

Förlåt för att jag inte har uppdaterat idag men jag har knappt varit hemma. 

Gick till Selina runt 11 imorse för vi skulle baka, det blev cupcakes! Först handlade vi ingredienserna som vi behövde och sedan bakade vi. Cupcakesen blev sådär, haha men det var första gången ju. Smeten rann ut ur formarna och glasyren blev ganska lös. Men det var kul att baka cupcakes med Selina så det gör inget! :)


När vi bakat klart kom mamma, pappa & Filip och hämtade upp mig så gick vi vidare hem till familjen Lind som bor i Pembroke. Vi var bjudna dit på middag, det blev en skinkpaj eller något till middag och en jordgubbspaj till efterrätt. Det var jättegott!

Mamma & pappa blev väldigt överraskade över att jag åt upp min bit av skinkpajen, det var typ äggröra med skinka i en paj. 

Jag, mamma, Yvonne & Mattias var ute på en lång promenad med Lucky medans Filip, Ida & Jonathan kollade på film. Det var skoj, jag fick hålla Luckys koppel hela tiden. Han är så söt! ^^ 


Hoppas att ni har haft en trevlig söndag, god kväll!

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards