Neas

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Nea - 9 april 2011 19:26

Idag har vi varit i Buskett Gardens och i Mdina. Det har varit bra väder och roligt! 

Vi hämtade först upp Selina runt 10 och åkte sedan till Lidl, en trädgårdsbutik och sen Buskett Gardens. Inne på trädgårdsbutiken fanns det massa fiskar, både små i akvarium och stora som fanns i en damm. Jag, Selina & Filip fick mata de stora fiskarna ur en atomat.


Jag ber om ursäkt för den dåliga kvalitén på min mobilkamera. ^^

   

Lite mindre fiskar.

 

 

 

Vi hittade roliga hundleksaker!

 

När vi äntligen kom fram till skogen bar vi allt vi hade med oss ner till en parkbänk med bord och gjorde iordning en grill. Vi grillade korv, spelade fotboll, åt jordgubbar, gick på promenad, klättrade i bergen och fotade. Det är alltid kul i Buskett Gardens!  


Matdags!

 

Apelsiner! Morfar hittade en och bjöd på en färsk apelsin, mycket godare än de i affären måste jag säga!


Sedan åkte vi in till Mdina och gick bland de gamla gränderna. Vi fick varsin god glass. Man fick gå in i en stor kyrka helt gratis, den var megastor och riktigt fin, även fast kyrkor skrämmer mig.

Vi var rätt trötta, vi barn, och bestämde oss för att dra oss hemåt. Släppte av Selina hos Tova och de släppte av mig & Filip här hemma medans resten åkte till Pavi. De kom hem för en liten stund sedan och nu ska vi gå ut och äta!


Ha en trevlig lördagskväll allihop!  


 

Av Nea - 9 april 2011 09:08

Idag ska vi ut på lite småutflykter, bla till Buskett Gardens och Mdina. Selina ska också följa med för hon ville gärna åka till Buskett Gardens, vilket jag också vill! Vi kommer hyra bil idag till på måndag, det var visst ingen bil med 7 säten, bara 6 så vi får se hur vi kommer sitta. Vi ska ha med oss lunch till skogen idag, det blir korv att grilla, tror jag. 

Vad ska ni göra idag? :)


Ha en skojig lördag så hörs vi när jag kommer hem!


En bild från förra gången vi besökte Buskett Gardens, den 15 januari.

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards