Neas

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Nea - 13 april 2011 20:44

En ny video på min & Filips kanal, en vlogg från när vi var på flygplatsen och lämnade av mormor & morfar!


 

Och en ny musikvideo på min kanal!


Av Nea - 13 april 2011 20:31

Tack så jättemycket för I NY tröjan, Katja & Mikael!

Katja & Mikael (Selinas föräldrar) har varit i New York i början av april (det var därför Selina bodde hos oss i några dagar) och de var jättesnälla och köpte varsin tröja till mig och Filip.


Jag vill så gärna besöka New York!

Av Nea - 13 april 2011 20:09

En sak som jag älskar är att ha flätor och sova med dem på natten!

Mamma gör jättefina inbakade flätor och när jag sover med dem i två nätter blir håret superlockigt när jag tar ut dem.


FÖRE

 

EFTER

  

STORT LOCKIGT BURR!   

Av Nea - 13 april 2011 19:58

Filmen HOP var en jätterolig, charmig och en helt bedårande film! 

Jag rekommenderar den verkligen till er för den är mycket bättre än man tror! Det ser ut som en liten barnfilm men den passar hela familjen. :D


Av Nea - 13 april 2011 15:33

Snart ska jag & Filip gå till bion för att kolla på film. Vi ska också hämta upp Selina hemma hos henne. Filmen vi ska se heter HOP och är en påskfilm med jättegulliga kaniner och massa godis! Den verkar kul så det ska bli roligt att se den.


Hörs när jag kommer hem!


 

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards