Neas

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Nea - 21 april 2011 23:30

Mamma blåste ut två ägg till, hon blåste två ägg på inte ens 10 minuter! "Mommy works fast..".

Fast jag målade dem! Det orangea ägget är det jag blåste ut förut när Selina var här, färgen kladdade sig så jag målade om det.


 


Av Nea - 21 april 2011 23:16

Har skaffat en videoblogg!

Tycker att det är så kul att filma och när jag spelade in en video idag till Selinas videoblogg tyckte jag att det var så kul och ville också ha en.

Kommer lägga upp en video om dagen tror jag, om jag hinner och har nog kul att visa/prata om! ;)


Klicka här för att komma in på min videoblogg!

Jag hoppas att alla kollar in den och följer den!


   

Av Nea - 21 april 2011 19:56

När vi kom hem sms:ade jag Selina och hon kom hit och vi gjorde påskpyssel!

Det var jättekul, även om jag inte är så förtjust i att pyssla. Vi gjorde kaniner, kycklingar och blåste ägg. Mitt ägg blev inte så lyckat för det blev en stor spricka vid ena hålet men det håller iallafall! 


 

Selina tyckte att det var kul att blåsa ägg och hennes blev jättebra!

 

Jag gjorde hjärtan av piprensare, de blev riktigt söta.

 

Här är allt pyssel som jag och Selina gjorde!

  

När vi var klara med allt pyssel gick jag, Selina & Filip ut till lekparken. På väg dit och hem gick vi förbi Ragan, Mark och andra från skolan, det var lite pinsamt! ^^

Selina gick hem för en liten stund sedan, hon fick ett påskägg med sig från oss, hon blev väldigt glad! 


God kväll!

Av Nea - 21 april 2011 19:32

Idag har jag & mamma varit inne i Valletta och shoppat. Vi skulle egentligen åkt vidare till ett annat ställe men visste inte riktigt hur man kom dit.

Jag hittade en vit munkjacka som är en likadan som min rosa och ett par solglasögon inne på butiken Jennyfer, min nya favoritbutik här nere på Malta!


Vit munkjacka för £10.50 (ca 100 kr).

 


Äntligen hittade jag SOLGLASÖGON! ^^

 

Fyra olika nagellack köpte vi på Tallira. Gillar färgerna starkt!

  

Vi åt lunch på ett café, jag åt Pasta Bolognese och mamma åt en wrap. Min Bolognese var sådär, den smakade mest tomat.

Vi tog bussen hem och kom tillbaka runt 2!


Hur har eran torsdag sett ut?

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards