Neas

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Nea - 20 april 2011 21:42

I måndags började jag med att blåsa ägg, det blev två stycken hela & två som gick sönder. Att blåsa ägg är ganska klurigt, man får inte hålla för hårt i ägget medans man blåser för då kan det gå sönder. Men det är kul!


 

Idag målade jag klart äggen! Det blev en helt rosa med lila prickar och en med massa olika mönster och färger.


 

 


Är väldigt nöjd med det rosa ägget, det färgglada blev inte lika lyckat men jag är nöjd ändå! 

Brukar ni blåsa och måla ägg till påsk?

Av Nea - 20 april 2011 21:26

Jag vill skänka en Glad påsk-hälsning till alla mina läsare!

Ni är värda guld.


 

Av Nea - 20 april 2011 21:22

Hur skulle jag se ut i blå, grön och brun ögonfärg?


 

Vilken ögonfärg tycker ni passar mig bäst?

Själv tycker jag grön!

Av Nea - 20 april 2011 20:44

Idag var första gången detta året som jag hade mina gladiatorsandaler på mig! 

Köpte dem i somras till skolavslutningen i 6:an, de är jättesnygga och sköna. 


 

 

Jag hade på mig skorna när jag, mamma & Filip var ute på promenad!

Av Nea - 20 april 2011 20:35

Har nog inte spelat så mycket Sims som jag har gjort idag!

Jag & Filip började med en familj runt 11 imorse (bara två vuxna + en katt) och nu har de fått barn och barnet är redan tonåring! Det betyder att man har spelat länge. ^^ Men det är så kul!

Vi spelar The Sims 2, vi har Sims 3 men jag tycker att 2:an är roligare och lättare.


Mitt favoritdataspel!

 


Som sagt, det har inte hänt så mycket mer idag. När pappa gick så var jag, Filip & mamma ute på en promenad och sedan gick vi upp på taket och åt jordgubbar! Älskar jordgubbar, kan äta hur mycket som helst.


Hoppas att ni har haft en rolig onsdag, imorgon ska jag & mamma in till stan så det blir nog uppdatering på eftermiddagen och självklart ska jag visa er vad jag köpte (om det blir något..)


Puss puss!

Av Nea - 20 april 2011 12:07

Jag vet att dagen typ har börjat men jag vill ändå göra detta testet!


DAGENS VILL HA: Helg!
DAGENS KLÄDSEL: Jeansleggings, T-shirt & rosa munkjacka
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS LÅT: Who Says med Selena Gomez
DAGENS PLANER: Spela Sims! ^^
DAGENS SAKNAD: Allt..
DAGENS DUMMASTE: Att mamma & pappa väckte mig kl 10
DAGENS MISSLYCKANDE: Ingenting än
DAGENS DROG: Inget speciellt
DAGENS KÖP: Mjölk! xD
DAGENS GODIS: Pepparkakor ^^
DAGENS HUMÖR: Rätt okej, lite seg
DAGENS CITAT: I'm no beauty-queen, I'm just beautiful me
DAGENS ROLIGASTE: Att spela Sims!

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards