Neas

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Nea - 15 april 2011 21:58

1. Vilken tid fick du upp i morse?
07:45, fast låg till 07:50 innan jag gick upp och åt frukost.

2. Hur vill du ha din kött?
Jag gillar inte kött! Weird, jag vet.

3. Vilken var den senaste filmen du såg på bio?
HOP, jättesöt film!

4. Vilka är dina favorit TV program?
Disney Channel program och Desperate Housewives.

5. Om du kunde leva någonstans där skulle det vara?
I ett underbart strand hus, eller i skogen.

6. Vad hade du till frukost?
Två rostade macor, en liten yoghurt och ett glas apelsinjuice.

7. Vad är din favoritmat?
Tacos och  kycklingspett med pasta & kebabsås

8. Vilken är din nuvarande nagellack?
Något Hello Kitty nagellack från H&M, det är ljusrosa.

9. Favorit plats att äta?
Vid stranden på en filt.

10. Senaste person du pratade med i telefon?
Hm, antingen mamma eller pappa.

Av Nea - 15 april 2011 21:53


 

Hoppas att denna videobloggen funkar nu!

Av Nea - 15 april 2011 18:27

Idag är det visst en katolsk helgdag, man sörjer Jesus mamma Marias död.

Det är massa spektakel uppe vid vår kyrka, de gör som i somras! De bär en staty av Maria runt i Sliema (närmare bestämt 3 km) och malteserna går barfota efter den.

Jag, mamma & pappa gick upp till kyrkan för att se vad som stod på och då började det spraka ut en röst från fyra stora högtalare som stod på en bil.

Det var så högt att det dunkade i hela kroppen! Och sedan kom det ut maltesisk kyrksång, JÄTTEHÖGT!


Mamma & pappa är fortfarande ute så jag har inga bilder att visa er.

Av Nea - 15 april 2011 18:03

2 VECKORS LEDIGHET!


 

Hoppas att ni alla får ett roligt påsklov!

Av Nea - 15 april 2011 17:44

     

Kom hem för en stund sedan, har pluggat med Tova från halv 10 till 5!

Det har varit en lååång "skoldag" kan man säga, lite för lång tror jag för vi flippade ur lite i slutet... ^^

Men det har varit lärorikt, har läst om blommor & svampar! Vi gjorde lite uppgifter som vi också skickade in.

När jag kom hem åt jag lite tomatsoppa, nu är jag proppmätt även om det står en stor tallrik med plättar på bordet kan jag inte få i mig något mer. ^^


Hur har eran fredag sett ut?


Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards