Neas

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Nea - 17 april 2011 14:35

Här kommer lite bilder och en video från Sorrow Day som jag lovade er!


Utanför kyrkan.

 

Här går de med Jesus & Maria... Weird, right?

 

Här går vissa barfota.

 

BILEN SOM ALLT LJUD KOM IFRÅN.

  

 

Den sista bilden... minen i mitt ansikte när jag kollade på det här! ^^

"THIS IS WEIRD!"

 

En video som pappa filmade.


 

Kommentera tack! :)

Av Nea - 17 april 2011 14:24

Det blev ingen mer uppdatering igår eftersom jag sov över hos Selina!

När vi hade varit ute med Lucky i regnet så gick jag hem igen, åt middag och sedan gick jag till Selina. När jag kom dit spelade vi lite kort, sedan gick vi ner till Candynavia och köpte godis. Jag hade med mig godis som mormor & morfar hade med sig men vi hade fått pengar så vi köpte lite till. Selina handlade och jag stannade ute med Lucky.

Vi kollade på en film "Meet The Little Fockers", den var helt okej. Vi åt godis och drack påskmust till det!


Idag vaknade vi runt 10, gick upp halv 11, kollade lite på TV och sedan åt vi frukost. En liten promenad med Lucky blev det innan vi gick till en butik och köpte en peruk! Båda har alltid velat ha en peruk, Selina har en annan men det är jättetovig och vi klippte av nästan allt hår igår så nu är den jättekort. ^^ Peruken är brun.


Det har varit en riktigt rolig kväll/morgon/förmiddag hemma hos Selina!


Sötaste Lucky!


Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards