Neas

Alla inlägg under mars 2011

Av Nea - 29 mars 2011 18:16

 

Idag har jag inte kunnat uppdatera bloggen, Internet har spökat här hemma och det har inte funkat. Men nu funkar det!  

Dagen har inte varit något speciellt, det blir en likadan dag imorgon. Jag sitter med Filip i vardagsrummet, har kollat på Disney Channel (det var längesedan!). 

Jaaaaa, det här var väl inte det roligaste inlägget men sånt händer ibland. ^^

Jag uppdaterar nog mera senare. ;)


Trevlig kväll!



Av Nea - 28 mars 2011 15:58

Hejsan!

Värmen håller i sig, nästan lika varmt idag med. Just nu är det lite molnigare än i förmiddags men varmt är det! :)

Ikväll ska vi hem till ett äldre par på middag, vi får se hur det blir. Men mamma sa att ifall jag och Filip tycker att det blir tråkigt, får vi gå hem efter middagen. ;)

Annars händer det ingenting mer idag, tror jag!

Hoppas att eran måndag har varit bra och jag önskar er en lika bra tisdag!

PS. Imorgon är det bara 1 vecka kvar tills mormor och morfar kommer!

Av Nea - 27 mars 2011 19:03

Wow, idag har det varit varmt! 20 grader och sol som högst, men på taket kändes det som att det var över 30 grader. Blev linne- och kjolklädsel idag, men senare på dagen fick jag byta om till jeansleggings och T-shirt eftersom jag och Filip skulle på bio med Selina! Filmen började kl. 16.30, så vi gick en timme tidigare och handlade lite biosnacks på affären Arkadia. Sedan var det filmtajm! Vi såg filmen "Rango", som handlade om en ödla. Den var helt okej, charmig och rolig! 



Nu har jag och Filip kommit hem! Mamma gick just ut på en promenad, det ska jag och Filip också göra när han är klar med läxan. Han vill ner till lekplatsen och spela fotboll,  han bjöd mig på en milkshake från McDonald's när vi gick hem om jag skulle spela med honom.  


Hur har eran helg varit?

Av Nea - 26 mars 2011 22:59

Två filmer från hundstället!



 


 

Av Nea - 26 mars 2011 22:55

Jag filmade lite när Stampelina låg under min fleece.



 
 

Av Nea - 26 mars 2011 21:11

På dagens "Topp 3" listar jag de tre sämsta musikvideorna! (De här är bara videor som jag har sett, det finns säker sämre som jag inte har sett).


3. Britt Rutter - Without Your Love

Låten passar inte till muskvideon! Hon sjunger om hur hon inte kan leva utan honom, men sedan dumpar hon honom bara för att han är "otrogen". Matchar verkligen inte, och, det låter verkligen som att Britt Rutter har fått din röst redigerad för ingen kan sjunga sådär!



2. Jessie J - Do It Like A Dude

Jag diggar Jessie Js låt Price Tag men med den här låten skrämmer hon mig faktiskt! Hennes dancemoves i videon är förskräckliga och hon ser så läskig ut när hon gör miner till kameran hela tiden. Och, låten är inte speciellt bra heller.



1. Lady Gaga - Alejandro

Och vinnaren är galenskaparen Lady Gaga! Nästan alla hennes musikvideos är lite... udda men den här tar priset som etta! Det är alltså killar bara i kalsonger som bär högklackade skor och dansar i sängar! Om inte det är konstigt nog, kolla videon!




Om du har någon idé om vad som kan bli nästa "Topp 3", leave your idea in the comments! ;)

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards