Neas

Direktlänk till inlägg 29 april 2011

En natt i Mellieha

Av Nea - 29 april 2011 18:34

Hej alla läsare!

Nu är jag hemma igen efter en hotellnatt med mamma, Selina, Sandra & Katja. Det har varit jättemysigt!

Vi var framme i Mellieha runt 11 och gick lite på stan innan vi fick checka in för man får bara checka in efter klockan 2.


Vi besökte en bokaffär, jag & Selina vilar.

 

När vi äntligen fick checkat in lade vi oss vid poolen och solade. Jag & Selina badade i inomhuspoolen eftersom utomhuspoolen var svinkall! Jag vet att jag är en badkruka men jag såg bara 4 styckna av alla hotellgäster som badade! ^^


Sooola!

 

En bild av innepoolen, det var så immigt så det gick knappt att fota.

 

När vi solat & badat en bra stund gick vi "skilda vägar", alla gjorde lite vad de själva ville. Jag & Selina lade oss hotellrummens badkar, Katja & Sandra bastade och mamma satt på vår balkong och läste.


Gottar mig i badkaret!

 

Vi hade bestämt att träffas i lobbyn för en drink innan maten klockan halv 6. Jag tror att jag låg i badkaret till 5 då jag var tvungen att snabba mig lite. Tiden gick jättefort!


 

Dags för mat! Det blev buffémiddag, massor av olika matträtter. Jag tog kyckling, ris, tomater och gurka. Det var gott men kycklingen var jättetorr. Vi allihop tyckte att buffén var en liten besvikelse men som tur är hittade vi något att äta! 

Efterrätter hade de också, t.ex cheesecake, vaniljmousse, chokladtårta m.m Vaniljmoussen var godast!


Suddig bild på en del av matsalen.

 

När vi suttit i resaurangen en stund gick jag & Selina ut lite och fotade. Det hade blivit ganska kyligt och mörkt, men ändå härligt på något sätt.


 

 

När vi kom in igen satt de fortfarande kvar!

 

Klockan blev stängning och vi satte oss i lobbyn igen. Där satt de vuxna medans jag & Selina var uppe på deras hotellrum. När Sandra kom upp och skulle lägga sig gick jag ner till mamma. Katja gick upp också och sedan var det min & mammas tur. Vi kollade lite på TV innan vi la oss, amerikans film med arabisk text. ;)


Idag ringde klockan kvart över åtta, mamma duschade och sedan möttes vid i matsalen för frukost klockan 9. Frukosten var mycket godare!

När vi ätit upp lade vi oss vid poolen ingen, jag & Selina försökte komma i den kalla poolen, Selina kom till magen och jag till knäna. ^^


 

Vi badade i innepoolen istället!

 

När vi checkat ut fick vi faktiskt stanna en stund uppe på taket där det också finns pool och solstolar. Vi låg där i 1 timme och 15 minutero och solade, jag kan inte ligga så länge i solen så jag gick runt och fotade lite.


 

Det har varit en rolig torsdag och fredag! Tack för att vi fick följa med.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nea - 7 juli 2011 16:44

Jag vet inte vad det är med bloggplatsen men den är jätteseg och det tar megalång tid innan jag kommer in på att skapa ett nytt inlägg. Jag kan inte ladda upp bilder/videor, ändra textstil/färg eller liknande. Letade runt efter anda bloggsidor och sk...

Av Nea - 7 juli 2011 16:08

Nu är pappas vita iPhone 3G min! Fick den i lördags och har verkligen hållit på att pilla och greja med den sen dess, haha. ^^ Mitt söta kattskal är på och passar utmärkt, den har en spricka på baksidan och anra märken här och var. Men den är ju öv...

Av Nea - 7 juli 2011 15:45

Hej bloggen! Igår kom Nils-Gunnar, det var så kul att se honom, Robert & Marie igen! Det var fullt ös igår kväll, han lekte med sina bilar och vi satt uppe hos Filip och kollade på TV. När det var dags för den lille busen att sova läste jag en god...

Av Nea - 4 juli 2011 11:56

Innan vi åkte med taxin till flygplatsen åt vi sen middag på restaurangen Paparazzi i St. Julians. Jag åt en pizza! Det var riktigt gott men jag hade oturen och fick vänta längre3 än resten av familjen för personalen hade glömt min beställning, haha....

Av Nea - 1 juli 2011 12:23

Vill bara att alla ska veta att vi är i Sverige nu!

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards