Neas

Alla inlägg under april 2011

Av Nea - 3 april 2011 20:51

Har kommit hem efter att ha varit på lekplatsen i Tigne Ponit med mamma, Filip & Selina. Där gungade vi, klättrade och sprang. Det finns en klätterställning där som vi satt högst upp i, malteserna försökte sno våra platser och vi pratade svenska rätt över dem. De såg så förvånade och frustrerande ut!  


 


Sedan när det var dags att gå hem gick vi vid havet. Vi lekte Följa John och Filip var John, han hoppade upp på berg, väggar och allt man kan hitta. Klätterapa!


 

 

Ha en fortsatt trevlig kväll och en rolig måndag!

Av Nea - 3 april 2011 16:15

Just nu sitter jag & Selina ute på min balkong. Det är fortfarande varmt även om solen har gått bakom husen, den lyser på taket men inte på min balkong. Det har varit en varm och härlig dag.

Vi har precis ätit middag och ska bara chilla lite nu. ^^ Får se vad vi hittar på! Innan maten gick ifallafall jag & Selina hem till henne för att städa Stampelinas bur, ge henne mat och låta henne springa runt lite. Det gillade hon! Hon är så söt, en riktig buse! 



Klicka här för att komma in på Selinas blogg!

Av Nea - 3 april 2011 13:41

Dagens diss är att mina svarta solglasögon har gått sönder. Men egentligen var det mitt fel, jag råkade sätta mig på dem. ^^ Men det är ändå tråkigt för nu måste jag andvända de här:


 

Eller de här:


 

När det är de här som jag vill ha på mig:


 

DISS!

Av Nea - 3 april 2011 13:37

 

Demi, Selena & Miley har rätt. NO HATE! Var snälla mot varandra och behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Av Nea - 3 april 2011 13:19

Hur mår ni idag? Jag mår rätt okej, är forfarande lite förkyld, snuvig och hes men jag hoppas att det går över snart. Här är det varmt och soligt; mamma & pappa ligger och solar på taket, jag sitter nu inne och bloggar för det blir lite för varmt för mig där uppe och eftersom jag inte är riktigt frisk ska jag nog inte vara för mycket i solen idag. Filip sitter på min säng och gör läxa.


 

 

Snart kommer Selina som ska "bo" hos oss från idag till på torsdag eftersom hennes mamma & pappa är i New York. Innan det är middag ska jag följa med henne hem och hjälpa till att städa Selinas kanin Stampelinas bur. Sedan går vi hem till mig och äter! Det ska bli väldigt kul att ha henne här i några dagar  

Och på tisdag kommer ju mormor & morfar! Det ska såklart också bli kul, alltid trevligt med besök!


Hoppas att eran söndag fortsätter som den gör och att eran helg har varit skoj!


   

Av Nea - 2 april 2011 20:24


Hade lust att göra en videoblogg där jag pratar om att mormor & morfars besök, föskylning och visar Dagens Outfit! Enjoy. ;)

Av Nea - 1 april 2011 21:52

1.


2.


Kommentera vad ni tycker och gärna några förslag på låtar ni vill höra mig sjunga!

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards