Neas

Alla inlägg under april 2011

Av Nea - 27 april 2011 20:02

Jag & mamma var ute på en liten shoppingrunda nu på kvällen. Det blev två shorts & en bikini till mig och lite kläder till mamma.

Shortsen är från en butik som vi aldrig har varit inne i förut, den heter "Tally Weij". Tror att det är en tysk klädkedja, riktigt bra kläder iallafall.

Bikinin är från butiken "Peacocks London", där har vi varit inne i många gånger när vi besöker Valletta.


Jeansshorts.



   

Gråa shorts.



   

Bikinin.

 

Av Nea - 27 april 2011 19:10

Idag har jag, mamma & Filip bakat cupcakes!

Vi tog ett recept ur cupcakeboken som hette "Sweetie Cupcakes" och de blev riktigt bra faktiskt, förvånande bra! Det var riktigt lätt och det gick snabbt, inte så krångligt som jag trodde.


Såhär såg de ut innan glasyr!

 

Och här är de efter!

  

De ser ut som värsta onyttighetsbomben med massa glasyr, godis och strössel! Men goda var de, lite smaklösa så nästa gång ska vi sätta lite smak i själva muffinsen. Men jag är jättenöjd!

Vi smakade efter middagen, Filip lämnade halva för han tyckte inte de var goda. Det var ju lite synd men jag åt upp hela och det gjorde mamma med. 


Det här använde vi som topping.

 

Och såklart, blå karamellfärg!



Har ni bakat cupcakes någon gång?  

Av Nea - 27 april 2011 13:22

Hej hej alla bloggläsare!

Idag har jag sovit länge, låg i sängen till 12 men vakna runt 11, satt lite med datorn innan jag gick upp. Det är så lätt hänt att det blir sena kvällar på loven! 

Snart ska iallafall jag & mamma sticka ner till affären Scotts och köpte lite ingredienser som vi behöver till cupcakes! Tänkte att jag ville prova igen, den här gången ska vi göra alla recept från vår cupcakebok som vi köpte här nere, det är engelska mått med på baksidan har de gjort om måtten till ml, g och sånt.


Såhär ser boken ut!

   ¨

Och de här cupcakesen ska vi försöka få till!

 

Ska försöka måla om mina naglar också, tar nog det lila nagellacket som jag har på tårna, gillar det!

Vad ska ni göra idag?

Av Nea - 26 april 2011 22:33

Japp, två nya videos är nu uppe på YouTube! En på min kanal och en på min & Filips kanal. CHECK THEM OUUT!


1.


2. 


Jag vet att webbkameran är lite efter.. ^^

Av Nea - 26 april 2011 20:30

Hej allihopa!

Har precis kollat på filmen Click med Filip, den var väldigt bra och rolig! Filmen handlar om Michael som är en vanlig familjefar med fru och två barn. Men någonting saknas. Han vill att livet ska bli lite enklare så han får en universalfjärrkontroll. Han kan spola tillbaka livet och börja om på nytt, men snart inser han att det kanske är bäst att låta det vara.

Adam Sandlers filmer är nog en av de roligaste, han är sjukt rolig! T. ex "Happy Gilmore", "Billy Madison" och "Just Go With It", alla är lika roliga med Adam i huvudrollen. Grym skådespelare! 





Rekommenderar filmen och de som har sett den, kommentera vad ni tycker! :)  

Av Nea - 26 april 2011 15:45

När jag & Selina var ute i regnet med Lucky.

 

 

När jag sov över hos Selina!

  





När vi var hemma hos familjen Lind i söndags.





Jag & Filip i bussen hem från Golden Bay.



           

Av Nea - 26 april 2011 15:35

Jag använde mina hjärtan av piprensare som jag gjorde i torsdags, ett snöre och lite tejp och gjorde en egen liten dekoration till mitt rum. Den blev väldigt söt!


    

Det var ganska lätt faktiskt, lite klurigt men kul! Vad tycker ni?

Av Nea - 26 april 2011 10:41

Sitter fortfarande i sängen, skulle egentligen följt med Selina & Katja och åkt Sightseeing buss idag men eftersom vädret är så dåligt blev det inget idag. Det är blött, regnigt och risk för åska & blixtrar.

Inte så kul, men jag gillar åska! ^^ Att sitta inne och höra på alla smällar, det är mysigt. Är det någon mer som tycker om det? När jag var lite yngre var jag rädd för åska & blixtrar, iallafall när jag skulle sova. Då sprang jag alltid in till mamma & pappa. Men inte nu längre, fast jag gillar inte att vara ute när det åskar, t.ex om man ska gå till skolan eller något, då kommer jag hellre lite försent. ^^


Så, jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Det blir nog att slappa eftersom man har lov ända till måndag, gött! 

Men ha en trevlig dag så hörs vi lite senare! 


 

Presentation


Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

Sök i bloggen

My latest cover!

Translate into your language!

Fråga mig

42 besvarade frågor

My iPod

Omröstning

Vem av de här artisterna är din favorit?
 Lady Gaga
 Rihanna
 Ke$ha
 Owl City
 Bruno Mars
 Miley Cyrus
 Katy Perry
 Britney Spears

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards